icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو هوندا Civic ۲۰۱۸ به زودی راهی بازار می شود

هوندا Civic ۲۰۱۸ به زودی راهی بازار می شود

 شركت هوندا قصد دارد تا مدل سيويك خود را كه محبوب بازار هم هست با موتور ديزلي ۱۲۰ اسب بخاري و ۱.۶ ليتري در ماه مارس ۲۰۱۸ روانه بازار اروپا كند. تركيب جديدي كه هوندا براي اين خودروي خود در نظر گرفته است، ترکیبی عالی از عملکرد و کارایی را ارائه دهد.

یکشنبه ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- شركت هوندا قصد دارد تا مدل سيويك خود را كه محبوب بازار هم هست با موتور ديزلي ۱۲۰ اسب بخاري و ۱.۶ ليتري در ماه مارس ۲۰۱۸ روانه بازار اروپا كند. به نظر مي رسد تركيب جديدي كه هوندا براي اين خودروي خود در نظر گرفته است، ترکیبی عالی از عملکرد و کارایی را ارائه دهد.

براساس گزارش هاي منتشر شده از اين خودرو با مشخصه هاي جديد؛ موتور جدید خودروي هوندا سيويك، در مصرف سوخت و چرخه انتشار گازهای گلخانه ای یکی از اولین موتورهای آزمایش شده با روش جدید آزمایش WLTP است که در سال جاری رنگ و بوي  اجرايي شدن به خود گرفته است.

درروش آزمون NEDC تا این زمان، ارزش های نظری بر اساس آزمایش های آزمایشگاهی فراهم بود،  در حالی که روش WLTP با استفاده از داده های رانندگی در دنیای واقعی، نتایج دقیقتری را ارائه می دهد. بر اساس تغييرات جديد هوندا پیشرفت قابل توجهی در موتور و سیستم اگزوز برای به حداکثر رساندن عملکرد واقعی در جهان انجام داده است.

 بهبود بهره وری جدید Honda Civic 1.6 i-DTEC به میزان مصرف سوخت 3.7 لیتر در هر 100 کیلومتر و انتشار گازهای گلخانه ای 99g / km  (تحت چرخه( WLTP منجر شده است.

همچنين موتور دیزل 1.6 لیتری اين خودرو با استفاده از پیستون های ساخته شده از آلیاژ فولاد کروم-مولیبدن بسیار قوی توسعه داده شده  و فرایند غلطک فوق العاده ای منجر به حرکت پیستونی صاف و کاهش سایش سیلندر شده است .

موتور 1،597 سی سی از همان سیستم تزریق سوخت پیشرفته بوش استفاده می کند و دارای یک توربو شارژر کوچک، با کارایی بالا،EGR کم فشار ) سیستم گردش خون گاز)، جریان مکش بالا و پورت سیلندر بالا است. گزارش هاي فني اين خودرو نشان مي دهد كه میل لنگ سبک و وزن بالا و تمام آلومینیوم، قطر بین سیلندر، فشار بالا و بلوک موتور ریخته گری، باعث کاهش بیشتر وزن موتور شده است.

پرتوهای ریخته گری اضافی به بلوک سیلندر برای بهبود یکپارچگی ساختاری اضافه شده اند و در نتیجه نویز، ارتعاش و کنترل سختی برای  i-DTEC را بهبود بخشيده است. موتور 1.6 هوندا i-DTEC یکی از نخستين موتورهای رسمی با روش ردیابی واقعی (RDE) برای بررسی NOx  و میزان انتشار ذرات است. موتور دیزل گاز اکسید نیتروژن را به چرخه بازسازی با مبدل ذخیره سازی ) NOxاکسید نیتروژن) با کاتالیست های بيشتر  و فلزات گرانبها بالاتر (نقره، پلاتین و نئودیمیم) ذخیره می کند.  سنسور دود به طور کامل حس می شود که نیاز به چرخه بازسازی است و دوام اجزای اگزوز را افزایش می دهد.

اين موتور 1.6 هوندا i-DTEC  و 120 PS ، قدرت   4000 دور در دقیقه و 300 نانومتر گشتاور در 2000 دور در دقیقه تولید می کند، که این امکان را برای Civicايجاد مي كند كه فاصله زماني  سرعت صفر تا 100 اين خودرو تنها  10-4 ثانیه باشد.

گزارش هاي تكميلي از اين خودرو مي افزايد : موتور  اين خودرو  در کارخانه Swindon هوندا در انگلستان توليد مي شود و خودرو در مدل های چهار درب و پنج درب توليد خواهد شد . همچنين  انتقال اتوماتیک نه سرعته ترمزهای قدرتمند Civic را در اواسط سال 2018 تقویت خواهد کرد و برای اولین بار در یک ماشین دو چرخ دنده استفاده خواهد شد. البته انتظار می رود كه با اين تغييرات نسل جدید هوندا Civic Sedan که در کشور ترکیه تولید می شود، نيز از موتور دیزلی 1.6 لیتری و دنده اتوماتیک 9 سرعته بهره ببرد.

انتهای خبر

برچسب ها:

هوندا Civic ۲۰۱۸
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب