icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو هیبریدی های میلیاردی به تهران آمدند.

هیبریدی های میلیاردی به تهران آمدند.

وارد کنندگان خودرو همیشه بدنبال روزنه های موجود در قانون به منظور سو استفاده می باشند و باعث خلل در امر اقتصاد کشور می گردند.

دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: وارد کنندگان خودرو همیشه بدنبال روزنه های موجود در قانون به منظور سو استفاده می باشند و باعث خلل در امر اقتصاد کشور می گردند.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" سال گذشته بود که بدلیل حمابت از خودروهای هیبریدی عوارض گمرکی این نوع خودروها به صفر کاهش پیدا کرد. این قانون  بمنظور ترغیب تجار به وادرات این نوع خودروها که مصرف بنزین کم و آلایندگی ناچیزی دارند ،تصویب گردید.

اما عده همیشه بدنبال روزنه های موجود در قانون گشته و با سو استفاده از این روزنه ها در صدد منافع خود اقدام می کنند.این اقدامات باعث می گردد که مسئولان در قانون های ارائه شده تجدید نظر کرده و این تجدید نظر عموما به ضرر مردم عامی تمام خواهد شد.

بر اساس آمار گمرک در سه ماهه نخست سال جاری تعداد 34 دستکاه بنز لوکس S400 شش سیلندر هیبریدی جمعا به ارزش حدودا چهار میلیون و دویست هزار دلار وارد کشور گردیده که مشخصا قیمت هر بنز مبلغی در حدود 125 هزار دلار خواهد شد . ارزش ریالی هر بنز برابر 420 میلیون تومان خواهد شد. اما نکته جالب این است این خودروها با قیمتی در حدود 2 میلیارد تومان در تهران خرید و فروش می شوند.حال با یک حساب و کتاب ساده متوجه خواهید شد که هر وارد کننده محترم بابت فروش هر  خودرو مبلغی هنگفت سود نصیب خود می کند.

بهتر است وارد کنندگان خاص که خودروهای خاص وارد کشور می کنند کمی به فکر اقتصاد کشور باشند تا به فکر اقتصاد شخصی خود .

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب