icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو هیوندای N 2025 ویژن گرن‌توریزمو

هیوندای N 2025 ویژن گرن‌توریزمو

N 2025 ویژن گرن‌توریزمو (Vision Granturismo) اولین سفیر زیرشاخه “N Performance” هیوندای است که مستقیماً از بازی گرن‌توریزمو ۶ به غرفه کمپانی در نمایشگاه لس‌آنجلس می‌آید.

سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: N 2025 ویژن گرن‌توریزمو (Vision Granturismo) اولین سفیر زیرشاخه “N Performance” هیوندای است که مستقیماً از بازی گرن‌توریزمو ۶ به غرفه کمپانی در نمایشگاه لس‌آنجلس می‌آید.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"، N 2025 ویژن گرن‌توریزمو (Vision Granturismo) اولین سفیر زیرشاخه “N Performance” هیوندای است که مستقیماً از بازی گرن‌توریزمو ۶ به غرفه کمپانی در نمایشگاه لس‌آنجلس می‌آید.

Hyundai-N-2025-Vision-GT-Racing-5-516x290

این در واقع رونمایی آمریکای شمالی آن است که پس از انجام رونمایی رسمی در نمایشگاه فرانکفورت (IAA) امسال صورت می‌گیرد. البته طی این چند ماه تغییری نداشته و همان طراحی فضاییِ مختلط با یک خودروی LMP1 را دارد.

۲۰۱۵-Hyundai-N-2025-Vision-Gran-Turismo-3-516x289

هیوندای برای تبدیل آن به یک نمونه واقعی از قوای محرکه fuel-cell با خروجی ۶۷۰ اسب بخار (۶۸۰ PS) در کنار یک منبع ذخیره ۲۰۱ اسب بخاری (۲۰۵ PS) استفاده کرده که حداقل ۸۷۲ اسب بخار (روی کاغذ) تولید می‌کنند. همچنین یک موتور مستقل برای هر چرخ تعبیه‌شده (درمجموع ۴ عدد) تا حداکثر میزان کشش (Traction) حاصل شود.

 Hyundai-N-2025-Vision-GT-Racing-9-516x290

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب