icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ورود شاسی بلند فولکس واگن تیگوان به بازار در آینده نزدیک

ورود شاسی بلند فولکس واگن تیگوان به بازار در آینده نزدیک

با ورود هیت بلند پایه شرکت فولکس واگن به ایران مذاکره بین این شرکت و شرکت بم خودرو در خصوص تولید محصول مشترک آغاز شده است.

سه شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:با ورود هیت بلند پایه شرکت فولکس واگن به ایران مذاکره بین این شرکت و شرکت بم خودرو در خصوص تولید محصول مشترک آغاز شده است.

 

 

خودروی فولکس واگن  تیگوان

به گزارش پاریگاه خبری "پردیس خودرو" شرکت بم خودرو شریک سابق فولکس واگن در ایران بوده و قبل از تحریم ها خودروی با کیقیت فولکس واگن گل را در ایران تولید می کرد.

حال با برطرف شدن تحریم و سفر هیت اقتصادی آلمانی به ایران مذاکرات در خصوص تولید محصولات فولکس واگن در ایران در حال فراهم شدن است.اولین محصولی که قرار است توسط بم خودرو تولید گردد شاسی بلند جمع و جور تیگوان می باشد.

تیگوان در رده سگمنت کراس اوور های کوچک قرار دارد که برای پیشرانه آن یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر مجهز به توروبو شارژر در نظر گرفته است. این موتور به لطف توربو شارژر بیشنه قدرت فوق العاده ای برابر با 200 اسب بخار تولید می کند.این عدد باعث می گردد که تیگوان یک سر و گردن از دیگر کراس اوور های موجود در ایران بالاتر باشد و مطمئنا با استقبال خوبی روبرو می گردد.

تیگوان ابتدا بصورت واردات توسط بم خودرو در ایران عرضه می گردد و در فاز دوم و پس از سنجش بازار این خودرو توسط بم خودرو تولید می گردد.

تیگوان در بازار های جهانی قیمتی در حدود 26000 دلار قیمت دارد که با توجه به هزینه های جانبی از قبیل عوارض گمرک و غیره و با در نظر گرفتن سود بم خودرو قمیت این خودرو در ایران برابر با 140 میلیون خواهد شد و در صورت تولید این خودرو در بم خودرو قیمت این خودرو به 120 میلیون کاهش خواهد یافت.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب