icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ورود بازرسی وزارت صنعت به کارشکنی ها علیه یک واردکننده رسمی خودرو

بعد از گذشت یکسال

ورود بازرسی وزارت صنعت به کارشکنی ها علیه یک واردکننده رسمی خودرو

بعد از رسانه ای شدن کارشکنی ها علیه یک نماینده رسمی واردات خودرو، قرار است اداره بازرسی وزارت صنعت موضوع را مورد بررسی قرار دهد و با خاطیان برخورد نماید.

یکشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- وزارت صنعت به عنوان متولی مدیریت بازار وظیفه دارد که با اتحاذ رویه با ثبات، منسجم و غیرتبعیض آمیز قواعد را به گونه ای در بازار حاکم و اجرا کند که زمینه برای فعالیت واحدهای اقتصادی و سرمایه گذاران امن باشد. امنیت اقتصادی شرط لازم برای فعالیت اقتصادی است.

این در حالی است که متاسفانه طی یک سال اخیر اقدام یکباره وزارت صنعت در بستن ثبت سفارش، اظهارنظرهای غیرکارشناسی و غیرمرتبط برخی از نهادها از جمله اتحادیه نمایشگاه داران خودرو، اطلاعیه های معنادار و تخریبی سازمان حمایت و کارشکنی ها برخی در امور اصناف وزارت صنعت در خصوص اعطای مجوز، بازار خودرو را ناامن نمود به طوری که این ناامنی نه تنها گریبانگیر عرضه کنندگان خودرو شد بلکه متقاضیان خود را نیز سردرگم نمود.

قدر مسلم در فضای ناامن اقتصادی زمینه برای سودجویی و بروز رفتارهای تبعیض آمیز مهیا می شود. یکی از مصادیق اینگونه رفتارها، عدم تعامل وزارت صنعت به ویژه امور اصناف این وزارتخانه با شرکت داتیس خودرو است. این شرکت طی سال اخیر علی رغم ارائه تمامی مستندات قانونی دال بر حق فعالیت در بازار ایران، از یک طرف با کارشکنی برخی از مسئولان در وزارت صنعت و از طرف دیگر به طور همزمان با تخریب سازمان حمایت روبرو بوده است. 

علی رغم مدارا مسئولان شرکت داتیس خودرو در مقابل چنین رفتارهای تبعیض آمیز، بالاخره رسانه ها پرده از این کارشکنی ها و هجمه های غیرمنصفانه علیه این شرکت برداشتند. شنیده ها حاکی از آن است که بعد از رسانه ای شدن این موضوع، قرار است اداره بازرسی وزارت صنعت مسئله را مورد بررسی قرار دهد و با خاطیان برخورد نماید. 

انتهای خبر

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب