icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ورود کراس اوور میتسوبیشی اکلیپس کراس 2017 به بازار ایران

نمایشگاه خودروی مشهد 96

ورود کراس اوور میتسوبیشی اکلیپس کراس 2017 به بازار ایران

علی شکوهی مدیر بازاریابی آرین موتور از حضور جدیدترین محصول میتسوبیشی در ایران خبر داد.

سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

علی شکوهی مدیر بازاریابی آرین موتور از حضور جدیدترین محصول میتسوبیشی در ایران خبر داد

به گزارش پایگاه خبری"پردیس خودرو"مدیر بازاریابی شرکت آرین موتور در گزارش اختصاصی با پردیس خودرو در نمایشگاه خودروی مشهد عنوان کرد که این شرکت بزودی جدیترین محصول میتسوبیشی با نام اکلیپس کراس 2017 را در ایران رونمایی و عرضه خواهد نمود.

علی شکوهی در این خصوص گفت که آرین موتور در نمایشگاه خودروی تهران در زمستان امسال این خودرو را رونمایی خواهد کرد.و زمان عرضه این خودرو احتمالا به سال آینده موکول خواهد شد.

اکلیپس کراس از جدیدترین محصولات کمپانی ژاپنی میتسوبیشی می باشد که در بخش کراس اور به بازار خواهد آمد.نام این خودرو از یکی از محصولات کوپه و کروک این شرکت که در سالهای 2012 به عاریت گرفته شده است.حالا چرا کمپانی میتسوبیشی نام یک خودروی کروک را برای محصول جدید خود در نظر گرفته است مشخص نیست.

از نظر سگمنت این خودرو در بخش کراس اور های کوچک  قرار دارد و از نظر ساختار یک پله پایین تر از ASX در بازار حضور خواهد داشت. پیشرانه در نظر گرفته شده برای این خودرو موتور 1.5 لیتری توربو خواهد بود که برای انتقال قدرت به یک گیربکس CVT مجهز شده است.

در پایان باید اشاره کرد که آرین موتور قصد دارد نسخه هیبریدی شاسی بند اوتلندر به همراه DS 7 هم در نمایشگاه تهران رونمایی کند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب