icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ولوو صحرا نوردی V60 در استرالیا در اواخر 2015 اتفاق می افتد

ولوو صحرا نوردی V60 در استرالیا در اواخر 2015 اتفاق می افتد

ولوو تایید کرده است که مدل جدید V60 صحرا نوردی که یک شریک و همراه سطح بالا برای V60 واگن میباشد در حال توزیع شدن در استرالیا است.

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ 0 comments

متن کامل خبر :

ولوو

ولوو تایید کرده است که مدل جدید V60 صحرا نوردی که یک شریک و همراه سطح بالا برای V60 واگن میباشد در حال توزیع شدن در استرالیا است.

در نوامبر مدل شاسی بلند با سایز متوسط ابتدا به عنوان یک جنبه "تحت بررسی"در بازار خودروی ولوو شناخته میشد ولی با یک مهندسی و طراحی عالی عملی شد.

اولیور پیگام سخنگوی کمپانی ولوو در استرالیا امروز در مورد TMR اظهار داشت که V60 صحرا نوردی "در حدود Q3/Q4"در امسال به استرالیا میرسد.

 ولوو صحرا نوردی V60

خبر ها حاکی از رونمایی کردن مدل جدید S60 صحرانوردی در امروز میباشند.آقای پیگام در مورد این مدل از ولوو اعلام کردند که"هیچ تایید رسمی ای در این مورد هنوز وجود ندارد".

V60 صحرا نوردی خودرویی شاسی بلند با سایز متوسط است

دیگر مدل های شاسسی بلند در محدوده ی تولیدات ولوو عبارتند از V40 صحرانوردی کوچک, XC70 قدیمی و همه ی مدل های جدید فلگ شیپ XC90.

مشخصات محلی(طراحی منطقه ای)و دقیق برای V60 صحرا نوردی تا اواخر امسال ارائه نخواهند شد,با این حال میتوانیم انتظار انتخاب بین موتورهای بنزینی و دیزلی را داشته باشیم.

 ولوو صحرا نوردی V60

در مدل V60 صحرا نوردی نسبت به V60 معمولی 65 میلی متر به دید راننده افزوده شده است,تایر ها بزرگتر شده اند,بدنه دارای فلزکاری شفاف است,صفحه های جلوگیری از خط خوردن بدنه وجود دارند و سپر های محکم و عالی ای طراحی شده اند.

منتظر اطلاعات محلی و دقیق تر تکنیکی و قیمت گذاری در پایان امسال باشید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب