icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ویدئوی معرفی هن تنگ X5 در نمایشگاه خودروی تهران 97

ویدئوی معرفی هن تنگ X5 در نمایشگاه خودروی تهران 97

عظیم خودرو در سومین نمایشگاه خودروی تهران با کلیه محصولات تولید خود حاضر شده بود.

سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-عظیم خودرو که در ماه های گذشته با تحویل خودروهای فوتون ساوانای تولید خود به مشتریان ،عملا به جمع خودروسازان داخلی کشور پیوست اینبار این با محصولی جدید در نمایشگاه خودروی تهران 97 حاضر شده بود. اما این شرکت قصد دارد بزودی محصولات هن تنگ را نیز روانه بازار نماید. این شرکت در روزهای اخیر خط تولید این برند جدید را آغاز کرده است و در آینده نزدیک خودروهای پیش فروش را تحویل مشتریان خواهد داد.

یکی از محصولات هن تنگ X5 می باشد که یک کراس اوور شهری منطقی با آپشن های فراوان وظاهری قابل قبول می باشد. در بخش فنی این خودرو به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو با 154 بخار قدرت مجهز شده که جهت انتقال نیرو با جعبه دنده CVT ترکیب شده است.مطابق اطلاعات رسمی منتشر شده، حداکثر سرعت خودرو 180 کیلومتر بر ساعت بوده و شتاب صفر تا صد آن، در حدود 12 ثانیه برآورد می شود. استاندارد آلایندگی هن تنگ X5 ، یورو 5 بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن، 7.7 لیتر در هر صد کیلومتر است.

هن تنگ X5
این خودرو در تیپ فول آپشن خود، موسوم به لاکچری، دارای امکانات مختلفی است که از آن جمله می توان به سقف پانوراما، سنسور و دوربین دنده عقب، کروز کنترل، فرمان و صندلی های چرمی،نورپردازی داخلی، چراغ مشایعت تا درب منزل و پشت دستگیره و روی رکاب و ورود و خروج و استارت بدون کلید، سیستم تهویه خودکار، سنسور نور و باران، آینه های تاشوی برقی، چراغ زنون و تنظیم برقی صندلی راننده اشاره کرد.

برچسب ها:

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب