icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ویرا دیزل بازگیر جدید و قدرتمند صنعت خودروهای سنگین کشور

ویرا دیزل بازگیر جدید و قدرتمند صنعت خودروهای سنگین کشور

در حاشیه چهارمین نمایشگاه خودروی تهران نشست خبری شرکت ویرا دیزل برگذار گردید که در آن به سیاست ها و برنامه های آینده این شرکت پرداخته شد.

پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-شرکت ویرا دیزل یکی از زیر مجموعه های شرکت ماموت است که با همکاری یکی از بهترین برندهای چینی با نام شاک من که سهم ۱۶ درصدی در بازار چین را داشته، اقدام به تولید ۴ محصول و عرضه آن به بازار کشور خواهد کرد.

بهنام افخم در ادامه افزود : حدود یک و سال نیم است که در خصوص انتخاب محصول با شریک تجاری خود در حال برنامه ریزی بودیم که در نهایت به تولید ۲ محصول کامیونت و یک کشنده منجر خواهد شد.

وی در حاشیه چهارمین نمایشگاه خودرو تهران گفت : البته در حال توسعه محصول کامیون کشنده شاکمان؛ کانونشنال به عنوان اولین کشنده دماغ دار بعد از انقلاب هستیم و پس از اخذ مجوز های لازم به تولید هر چهار محصول در کارخانه ماموت خواهیم پرداخت.

مدیرعامل ویرا دیزل ادامه داد : برنامه ریزی های خوبی برای تولید محصولات صورت گرفته و قرار است در آغاز کار به تولید سالانه ۲۰۰۰ دستگاه برسیم.

افخم ادامه داد : بازار خودروهای سنگین نسبت به خودرهای سواری رقابتی تر است. با توجه به ۳۰ هزار نیاز بازار ایران، سهم ۱۰ درصدی برای ویرا دیزل هدف گذاری شده است. همچنین در آینده نمونه فیس لیفت شده کشنده جدیدمان را نیز عرضه خواهیم کرد.

مدیرعامل ویرا دیزل در ادامه اضافه کرد: کامیونت ها در دو کلاس 5.5 و 6 تن روانه بازار می شوند و در آینده کلاس 8.5 تن با کابین خوابدار به سبد محصولات اضافه می گردد.

وی در خصوص خدمات پس از فروش محصولات ویرا دیزل گفت : شبکه خدمات پس از فروش بسیار خوبی را طراحی کرده ایم اما این شبکه خدمات مستقل از سایر شرکت های ماموت خواهد بود.

مدیرعامل ویرا دیزل در پاسخ به پرسش خبرنگار «میهن صنعت» در خصوص وجه تمایز ویرا دیزل نسبت به سایر رقبا در حوزه محصولات تجاری گفت : شرکت ویرا دیزل برای خود سه وجه تمایز مهم قائل است. مهمترین وجه تمایز ما از لحاظ قیمتی و خدمات پس از فروش برای این محصول و استفاده از بهترین برندهای دنیا برای تجهیز محصول خواهد بود.

وی در خصوص مشخصات محصولات این شرکت عنوان کرد: «کشنده‌ها از نسل جدید موتور کامینز ۴۹۰ اسب بخاری، گیربکس ایتان (Eaton) (برند مورد استفاده در کشنده های آمریکایی ماک، اینترنشنال، کنورث و پیتربلت)، ریتادرهای فویت voith ساخت آلمان و ترمز موتور Jacobs استفاده می‌کنند.

مدیرعامل ویرا دیزل همچنین در خصوص این شرکت توضیح داد: «شرکت ویرا دیزل یکی از زیرمجموعه های شرکت ماموت است که با همکاری یکی از بهترین برندهای چینی با نام شاکمان، که سهم ۱۶ درصدی در بازار چین را دارد، اقدام به تولید ۴ محصول و عرضه آن به بازار کشور خواهد کرد.

افخم ادامه داد: «حدود یک سال و نیم است که در خصوص انتخاب محصول با شریک تجاری خود در حال برنامه ریزی بودیم که در نهایت به تولید ۲ محصول کامیونت و یک کشنده منجر شد.»

وی در خصوص خدمات پس از فروش محصولات ویرا دیزل گفت: «شبکه خدمات پس از فروش بسیار خوبی را طراحی کرده ایم، اما این شبکه خدمات مستقل از سایر شرکت‌های ماموت خواهد بود.»

بهنام افخم با اشاره به این که تعمیرگاه و دفتر مرکزی این شرکت در پایتخت (جاده مخصوص) از عنوان بزرگ ترین پایگاه خدمات وارانتی و فروش برخوردار است، گفت: «گیربکس Eaton کشنده‌ها دارای وارانتی چهار ساله بدون محدودیت کیلومتر است.»

افخم افزود: «اطمینان داریم قیمت اقتصادی این محصول و البته سایر محصولات‌مان با توجه به مشخصات عرضه شده، باعث خواهد شد به اهداف خود برسیم.»

وی در پایان گفت: «دو محصول کامیونت و یک محصول کشنده شرکت ویرا دیزل در نیمه اول سال، و کشنده دماغه دار ویرا دیزل احتمالاً در نیمه دوم سال تولید خواهد شد که فروش به صورت شرایط اقساطی و لیزینگ در دستور کار قرار دارد.»

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب