icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو پراخت وام 25 میلیونی باعث رکود بازارخودروهای دست دوم شد.

پراخت وام 25 میلیونی باعث رکود بازارخودروهای دست دوم شد.

: شرایط جذاب دریافت ۲۵ میلیون تومان وام نسبتا ارزان قیمت برای خودروهای نو، بازار خرید و فروش خودروهای دست دوم را به شدت تحت تأثیر قرار داده و گرفتار رکود کرده است

جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: شرایط جذاب دریافت ۲۵ میلیون تومان وام نسبتا ارزان قیمت برای خودروهای نو، بازار خرید و فروش خودروهای دست دوم را به شدت تحت تأثیر قرار داده و گرفتار رکود کرده است

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری  "پردیس خودرو" با گذشت سومین روز از اجرای طرح اعطای وام خرید خودرو، بازار خرید و فروش خودروهای دست دوم به حالت رکود در آمده است. گویا متقاضیان خرید خودروهای دست دوم متمایل شده‌اند به جای خودروی کار کرده با استفاده از وام دولتی خودروی نو بخرند.

بر اساس گزارشی که از آمار فروش خودروها با استفاده از وام خودرو منتشر شده است درروز گذشته به عنوان سومین روز ثبت‌نام فروش خودرو با استفاده از وام ٢٥ میلیون تومانی که یکی از طرح‌های دولت در بسته تسریع رونق اقتصادی بوده است، بیش از ٥٤ هزار خودرو در نمایندگی‌های مجاز اعلام شده از سوی خودروسازان برای فروش اقساطی ثبت‌نام شده است. طبق اعلام مسوولان وزارت صنعت، تا ساعت ١٢ ظهر روز چهارشنبه بیش از ٥٤ هزار و 300 دستگاه خودرو فروخته شده است.

با اجرایی شدن بسته سیاستی بانک مرکزی برای تحریک تقاضا و فروش کالاهای انباشت شده، برخی خودروهای وانت، سواری و ماشین‌آلات کشاورزی مشمول وام ٢٥ میلیون تومانی شده‌اند که بازپرداخت تسهیلات آن طی دوره چهار تا هفت ساله و با کف قسط 380 و حداکثر807 هزار تومان خواهد بود. وزارت صنعت فهرست خودروهای مشمول طرح فروش اقساطی که تا سقف ٢٥ میلیون تومان وام برای‌شان درنظر گرفته شده را در سه دسته خودروهای وانت، خودروهای سواری و ماشین‌آلات کشاورزی اعلام کرده است.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

کانال تلگرام

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب