icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو پشت پرده خودروهای بی کیفیت به زودی مشخص می شود

سخنگوی کمیسیون اصل 90 اعلام کرد:

پشت پرده خودروهای بی کیفیت به زودی مشخص می شود

سخنگوی کمیسیون اصل 90: برخی خودروسازان، کارگران خود را سپر قرار داده اند و انگار جان ۸۰ میلیون جمعیت کشور را به بازی گرفته اند؛ در این رابطه، لابی هایی وجود دارد که مانع کیفیت بخشی می شود.

یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- ولی داداشی٬ سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی٬ درباره پرونده جدید مطرح شده در کمیسیون اصل ۹۰ گفت: پرونده ای اخیرا در کمیته اقتصادی کمیسیون اصل ۹۰ در دست بررسی است که به لابی ها و پشت پرده های صنعت خودروسازی برمی گردد.

وی در توضیح این پرونده اظهار داشت: در این پرونده، این مسئله مد نظر است که برخی خودروسازان، کارگران خود را سپر قرار داده اند و انگار جان ۸۰ میلیون جمعیت کشور را به بازی گرفته اند؛ در این رابطه، لابی هایی وجود دارد که مانع کیفیت بخشی می شود.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: هزینه های خرید خودرو افزایش پیدا کرده، اما کیفیت محصولات به همان وضعیت سابق باقی مانده و در مواردی هم افت کرده است.

داداشی تاکید کرد: کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر آن است که این مساله از انحصار برخی آقایان که به دنبال لابی و منافع خود هستند، دربیاید.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خاطرنشان کرد: این پرونده فعلا در کمیته اقتصادی کمیسیون در دست بررسی است و طی دو الی سه ماه آینده در صحن کمیسیون بررسی خواهد شد.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب