icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو پیش فروش همراهی با تولید محصولات جک تنها با 3 میلیون تومان توسط کرمان موتور

پیش فروش همراهی با تولید محصولات جک تنها با 3 میلیون تومان توسط کرمان موتور

کرمان موتور قصد دارد به مناسب عید سعید قربان شرایط فروش ویژه ای را جهت پیش فروش محصولات جک اعلام نماید.

شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-در شرایط حاکم بر اقتصاد و رکود سایه افکنده بر صنعت خودرو ،شنیده ها حاکیست که شرکت کرمان موتورعلاوه برگذراندن مراحل آزمایش دوخودروجدید جکS4وt8 درصددآغازطرح فروشی باشرایط بسیارویژه می باشدکه آغاز آن به احتمال قریب به یقین مقارن با عید سعید قربان خواهد گردید.

در این شرایط ویژه کلیه محصولات فعلی جک در ایران نظیر کراس اوورهای S3 ،S5 و سدان جک J4 بصورت اقساطی عرضه خواهد شد.البته طبق اطلاعات بدست آمده این شرایط فروش دارای مزایایی خاص خود است بطوریکه برای مثال بیمه بدنه رایگان در کنار اقساط بدون بهره برای مشتریان در نظر گرفته شده است. همچنین در صورتی که خریداران در موعد تحویل خودرو نسبت به تسویه حساب اقدام نمایند سود مشارکت 18 درصد به آنها تعلق خواهد گرفت.ضمنا تحویل خودرو ها اسفند 98 می باشد.

همچنین خبر خوب برای علاقمندان به کراس اوور جک S5 این است که کرمان موتور این خودرو را با قیمت 281 میلیون تومان و پیش پرداخت 40 درصدی عرضه خواهد کرد در صورتی که در حال حاضر قیمت مصوب 299 میلیون تومان می باشد.

به محض دریافت اطلاعات بیشتر و اعلام شرایط این فروش ویژه توسط کرمان موتور شما مخاطبین پردیس خودرو را مطلع خواهیم کرد.

برچسب ها:

شرایط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

بیتا مسافری 1398/5/19
19:49:38

سلام خسته نباشید، ما که باید اردیبهشت تحویل می گرفتیم تا الان هم بدستمون ن سیده و با قیمت 295000000خریده ایم تکلیف ما چیه؟

آخرین مطالب