icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو پیش فروش و رونمایی از جک اس 3 در شیراز

رونمایی ها ادامه دارد

پیش فروش و رونمایی از جک اس 3 در شیراز

بر اساس خبر های بدست آمده جک اس 3 قرار در نمایشگاه شیراز رونمایی و همزمان پیش فروش آن آغاز شود.

یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" در خبر ها داشتیم که قرار است کرمان موتور بزودی از محصول جدید خود با نام جک اس 3 رونمایی کند . حال طبق اخبار منتشر شده این شرکت کرمانی قرار است جک S3 را در نمایشگاه شیراز برای اولین بار به نمایش عمومی گذاشته و همزمان پیش فروش این خودرو را آغاز کند.

انتظار می رود که با توجه به سابقه خوب بردار بزرگتر جک اس3 یعنی جک اس 5 این خودرو با استقابال عمومی روبرو گردد چرا که این محصول جدید کرمان موتور ماننده دیگر محصولات این شرکت شباهت فراوانی به محصولات هیوندای دارد.

جک اس 3 برای به حرکت در آمدن به یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی با بیشنه توان 110 اسب بخار مجهز گردیده شده است. قدرت این موتور توسط جعبه دنده 5 سرعته دستی و یا جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخهای جلو منتقل می گردد. نیاز به گفتن نیست که قدرت خروجی این موتور به هیچ وجه برای کراس اور د راین قد و قامت مناسب نیست. نسبت وزن به قدرت  موتور جک اس 3 هم نیز بیانگر این مسئله خواهد بود.جک اس 3 با کمک این موتور قادر است سرعت خود را تا حداکثر 180 کیلومتر در ساعت برساند.

کرمان موتور در خصوص قیمت جک اس 3 احضار نظر رسمی نکرده است اما به نظر می رسد که این خودرو باید در رنج قیمت 70 تا 73 میلیون تومان روانه بازار گردد.

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب