icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو چینی شدن صنعت خودروی کشورنتیجه مستقیم تحریم های بین الملی می باشد.

چینی شدن صنعت خودروی کشورنتیجه مستقیم تحریم های بین الملی می باشد.

چینی شدن صنعت خودروی کشورنتیجه مستقیم تحریم های بین الملی می باشد.

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ 0 comments

متن کامل خبر :

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" مدیر بازار یابی گروه صنعتی کرمان موتور آقای مصطفی جعفری در حاشیه نمایشگاه بین الملی صنعت خودروی اصفهان عنوان نمود که دلیل چینی شدن بازار خودروی کشور نتیجه مستقیم تحریم ها ست نه نتیجه واردات بی رویه خودرو.

ایشان در ادامه افزود در شرابط کنونی و با وجود تحریم ها خودروهای با کیفیت و بهتر و متناسب با توان خرید بازار داخل ، به کشور نمی آیند. وی تأکید کرد: در هیچ کجای دنیا صنعت خودروسازی هیچ کشوری بازار داخل خود را به راحتی واگذار نمی کند و در ایران نیز با رقابتی کردن تولید داخل می توان از این اتفاق ناگوار جلوگیری کرد. ایشان در گفت در سالهای قبل برندهای معتبری از قبیل رنو ، فیات ،فولکس به بازار ایران آمدند ولی در حال حاضر فقط خودرو رنو باقی مانده که آن هم بصورت واردات خودرو می باشد.

پردیس خودرو نیز امیدوار می باشد با رقابتی شدن بازار خودرو و باز شدن درهای کشور به روی برند های معتبر خودرو سازهای داخلی و واردات کنندگان خودروهای چینی  حالی به فکر تنوع و کیفیت محصولات خود بکنند تا مردم کشورمان متناسب با پولی که می دهند دارای حق انتخاب فراوان باشند تا  خودروی باکیفیت و متناسب یا سلایق خود خردیداری نمایند .

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب