icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو کانسپت واقعی-ب‌ام‌و ام۴ جی‌تی‌اس

کانسپت واقعی-ب‌ام‌و ام۴ جی‌تی‌اس

پیشرانه ب‌ام‌و ام۴ جی‌تی‌اس توانایی تولید ۵۰۰ اسب بخار نیرو و ۴۴۲ پوندفوت گشتاور را دارد و این در شرایطی است که میزان مصرف سوخت و انتشار دی اکسید کربن این خودرو تقریبا مشابه با مدل استاندارد ام۴ کوپه است.

پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: پیشرانه ب‌ام‌و ام۴ جی‌تی‌اس توانایی تولید ۵۰۰ اسب بخار نیرو و ۴۴۲ پوندفوت گشتاور را دارد و این در شرایطی است که میزان مصرف سوخت و انتشار دی اکسید کربن این خودرو تقریبا مشابه با مدل استاندارد ام۴ کوپه است.

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" حدود دو ماه از معرفی ب‌ام‌و کانسپت ام۴ جی‌تی‌اس می گذرد اما بر خلاف دیگر مدل های مفهومی که ممکن است هیچگاه به تولید انبوه نرسند، خیلی زود شاهد حضور آن در خیابان ها خواهیم بود. ب‌ام‌و ام۴ جی‌تی‌اس محصول جدید باواریایی ها خواهد بود که برای نخستین بار طی چهل و چهارمین دوره نمایشگاه خودرو توکیو که از سی‌ام اکتبر تا هشتم نوامبر برگزار می شود، در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.پیشرانه ب‌ام‌و ام۴ جی‌تی‌اس توانایی تولید ۵۰۰ اسب بخار نیرو و ۴۴۲ پوندفوت گشتاور را دارد و این در شرایطی است که میزان مصرف سوخت و انتشار دی اکسید کربن این خودرو تقریبا مشابه با مدل استاندارد ام۴ کوپه است. وظیفه انتقال نیرو بر عهده یک جعبه دنده هفت سرعته دو کلاچه است. این خودرو مسابقه ای که منعی برای تردد در خیابان ندارد می تواند شتاب اولیه ۳.۸ ثانیه را ثبت کرده و در نهایت به بیشینه سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت دست یابد.

اما ب‌ام‌و ام۴ جی‌تی‌اس تنها به نیروی ویرانگر خلاصه نمی شود و با توجه به استفاده از آلومینیوم، فیبر کربن و پلاستیک تقویت شده فیبر کربنی محصولی سبک وزن‌تر در مقایسه با ام۴ کوپه استاندارد است. از دیگر ویژگی های آن می توان به غربیلک فرمان ام اسپرت، صندلی های فیبر کربنی با پوشش چرم آلکانترا/مرینو، اسپلیتر قابل تنظیم جلو، بال قابل تنظیم عقب، دیفیوزر سی‌اف، خروجی های اگزوز تیتانیومی، سیستم تعلیق قابل تنظیم، رینگ های آلیاژی که با تایرهای میشلن پایلوت اسپرت کاپ ۲ قاب گرفته شده اند (در جلو ۱۹ اینچی و در عقب ۲۰ اینچی) و چراغ های اُلِد (OLED) اشاره کرد.

ب‌ام‌و ام۴ جی‌تی‌اس یک کوپه دو نفره است که تولید آن به ۷۰۰ دستگاه محدود شده و قیمت رسمی آن با نزدیک شدن به زمان عرضه ارائه خواهد شد.

جهت دریافت آخرین اخبار  و مطالب  خودرو از طریق تلگرام به کانال اختصاصی پردیس خودرو (https://پردیس خودرو.me/pardiskhodro  ) بپیوندید.

 برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها:

ب‌ام‌و کانسپت
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب