icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو کانسپت کیا سورنتوی پس‌‌وست ادونچر

کانسپت کیا سورنتوی پس‌‌وست ادونچر

کیا سورنتوی پس‌‌وست ادونچر، یکی از خودروهای مفهومی جالب این شرکت در نمایشگاه سیمای امسال در لاس وگاس است. خودرویی که برای یک سفر ماجراجویانه آفرود در دل جنگل‌ها و مسیرهای ناهموار، تجهیز شده است.

یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: کیا سورنتوی پس‌‌وست ادونچر، یکی از خودروهای مفهومی جالب این شرکت در نمایشگاه سیمای امسال در لاس وگاس است. خودرویی که برای یک سفر ماجراجویانه آفرود در دل جنگل‌ها و مسیرهای ناهموار، تجهیز شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" ، کیا سورنتوی پس‌‌وست ادونچر، یکی از خودروهای مفهومی جالب این شرکت در نمایشگاه سیمای امسال در لاس وگاس است. خودرویی که برای یک سفر ماجراجویانه آفرود در دل جنگل‌ها و مسیرهای ناهموار، تجهیز شده است.طراحی و ساخت این خودرو توسط LGE-CTS موتور اسپورتس انجام شده است؛ شرکتی که برای رنگ‌آمیزی سورنتو از یک طرح چند لایه با افکت‌های «آب‌نباتی» و «مرواریدی» استفاده کرده است. این سورنتوی کاربردی، دارای دو نوار چراغ LED، یک طراحی جدید برای جلوبندی، شوک‌های کویل‌اور «فوکس ریسینگ ۲٫۰»، فنربندی «آیباخ»، سپرهای جدید در جلو و عقب است. در نتیجه، به ارتفاع رانندگی در این سورنتو به اندازه ۱۵۲ میلی‌متر اضافه شده است.

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید.

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب