icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو روند ترخیص کراس اوور لوکس DS7 از گمرک آغاز شد

روند ترخیص کراس اوور لوکس DS7 از گمرک آغاز شد

بر اساس تصاویر دریافتی از سوی کاربران پردیس خودرو مشخص شده که تعداد محدودی از کراس اوور های لوکس DS7 از گمرک ترخیص شده و بزودی تحویل مشتریان خواهد شد.

چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ 0 comments

متن کامل خبر :

ترخیص ds7

پردیس خودرو-پردیس خودرو-شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی DS فرانسه  در نمایشگاه خودروی تهران 96 برای اولین بار از کراس اوور لوکس و جذاب DS7 را برای بازار ایران رونمایی و بلافاصله پیش فروش این خودرو را آغاز کرد. اما تصمیمات خلق الساعه دولت مبنی بر ممنوعیت واردات خودرو  مانع ترخیص خودروهای ثبت سفارش شده این شرکت از گمرکات کشور گردید. اما حالا با تسریع در روند ترخیص خودروهای دپو شده در گمرک، محصولات دی اس در حال ترخیص بوده و تصاویر ارسالی از سوی کاربران پردیس خودرو نشان می دهد تعداد نه چندان قابل توجهی از این خودرو  به گمرک تهران رسیده و روند ترخیص را طی کرده است و بزودی روانه بازار خواهد شد.

ترخیص ds7

آخرین شرایط پیش فروش این خودرو به اردیبشهت سال 97 باز می گردد که در آن بازه زمانی خودروی فوق با قیمت در حدود 450 میلیون تومان پیش فروش گردید.اما ممنوعیت واردات خودرو باعث گردید که خودروهای پیش فروش تا به امروز به دست مشتریان نرسد. قابل ذکر است روند تحویل DS7 به مشتریان از چند روز گذشته آغاز شده و قیمت DS7 در بازار امروز تهران حدود 2 میلیارد و 500 میلیون تومان از سوی دارندگان این کراس اوور اعلام می شود که چندان منطقی به نظر نمی رسد.

 

 

بهتر است بخوانید:

نقد و بررسی کامل DS7 ،تجمل شکوه، نهایت کیفیت در راه ایران

ملاقات حضوری با آقای خاص -DS 7 کراس بک

سفرنامه ملاقات با DS7 کراس بک در ایزد شهر+فیلم

برچسب ها:

ترخیص خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب