icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو کیا آپتیما واگن و تاریخ فروش نامشخص !

کیا آپتیما واگن و تاریخ فروش نامشخص !

به گزارش "پردیس خودرو" مدیر تولید ارشد کیا “جف شفر” اعلام کرده است که یک ورژن واگن جدید از سری فلگ شیپ آپتیما قرار است به خط تولید این کمپانی افزوده شود.

چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ 0 comments

متن کامل خبر :


به گزارش "پردیس خودرو" مدیر تولید ارشد کیا “جف شفر” اعلام کرده است که یک ورژن واگن جدید از سری فلگ شیپ آپتیما قرار است به خط تولید این کمپانی افزوده شود.

با اینکه هنوز هم برنامه ی تولید نامشخص است,آفای شفر این هفته  گفته است که طرفداران طرح اسپورت اسپیس اخیر نیز از این محصول جدید راضی خواهند بود.

ماه های بسیاری است که خبر یک آپتیما واگن جدید منتشر شده است,و رونمایی از اسپورت اسپیس در ماه آینده در نمایشگاه خودروی ژنو تنها باعث اشتیاق و بی قراری بیشتر طرفداران میشود.

با این حال,فروش آپتیما واگن ضرورتا از استرالیا آغاز نخواهد شد و دلیل این امر فروش کم بخش معروف شاسی بلند در استرالیا در دهه ی گذشته میباشد.

 

آقای شفر افزود"با وجود مدل های واگن باید دقت بیشتری بر نیاز های بازار داشته باشیم".

"تا این اواخر مدل های واگن چندان در بازار قوی ظاهر نشده اند در حالی که شاسی بلند ها کنترل بازار را در دست دارند".

"اما گفته شده است که واکنش اسپورت اسپیس عمدتا این بوده است که – من فکر میکنم گزارش ها در مورد این مدل بسیار خوب و تاثیر گذار بوده اند.و من به احتمال زیاد این دیدگاه ها را به اشتراک خواهم گذاشت ولی فعلا باید کمی صبر کنیم".

فروش رسمی اسپورت اسپیس در ماه آینده در نمایشگاه موتور ژنو آغاز میشود و بعد از آن مدل سواری آپتیما در ماه آپریل در نمایشگاه اتومبیل نیو یورک رونماییی خواهد شد.

جدای از اطلاعات قبلی موجود از یک آپتیما واگن جدید,خود مدل اسپورت اسپیس به ما اولین اطلاعات ظاهری که ممکن است در مدل سواری آپتیما مشاهده کنیم را به دست خواهد داد.

سواری آپتیمای جدید در ماه سپتامبر در اواخر سال گذشته مورد آزمایش قرار گرفت,در حالی که مدل جدید این ماه توسط چند عکس لو رفته دیده شد.

 

کیا پیکانتو 2015

با توجه به گفته های مامور رییس عملیاتی کیا "دامین مردیس" که از طرفداران دو آتیشه ی خودرو های هاچبک کوچک است,خودروی شهری پیکانتو که اخیرا به روز رسانی شده است احتمال میرود که به صورت محلی به فروش برسد.

آقای شفر اظهار داشت که " ما هیچ رازی نداریم که در مورد این محصول که قرار است معرفی کنیم بخواهیم مخفی نگه داریم".

"ما هیچ طرح و نقشه ی تایید شده ای در حال حاضر در دست نداریم اما ما مطمئنا در حال تحقیق و تفحص در این مورد با دفتر اصلی کمپانی در کره هستیم,من میدانم که آقای دامین به شخصه علاقه ی بسیاری به این خودرو دارد,بنابراین حتما دنباله ی کار آن را خواهیم گرفت".

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب