icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو گروه صنعتی ایران خودرو از هایما اس 7 رونمایی کرد.

گروه صنعتی ایران خودرو از هایما اس 7 رونمایی کرد.

گروه صنعتی ایران خودرو در اولین روز نمایشگاه خودروی مشهد از محصول جدید خود با نام هایما اس 7 رونمایی کرد.

سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:گروه صنعتی ایران خودرو در اولین روز نمایشگاه خودروی مشهد از محصول جدید خود با نام هایما اس 7 رونمایی کرد.

 

 

رونمایی هایما اس 7

به گزارش پاریگاه خبری "پردیس خودرو"روز اول نمایشگاه بین الملی مشهد بازار رونمایی از خودرو های تازه وارد داع بود. این بار نوبت ایران خودرو بود که دومین شاسی بلند خود رونمایی کند.هایما اس 7 شاسی بلند جدید و دومین محصول این شرکت بعد از سوزوکی ویتارا در این سگمن می باشد. تولید هایما اس 7 در سایت ایران خودرو در خراسان و در خط تولید سوزوکی  انجام می پذیرد.

مدیر عامل ایران خودروی خراسان در حاسیه این مراسم قیمت این خودرو را زیر 100 میلیون تومان عنوان کرد.

وی با بیان این که در سالهای گذشته به دلیل مشکلات خارجی تنها راه ارتباط با خودروسازان خارجی کشور چین بود، خاطرنشان کرد: پروژه هایما نیز حدود یکسال پیش تعریف و اجرایی شد.

مدیر عامل ایران خودرو خراسان ادامه داد: البته طبق سیاست‌گذاری صورت گرفته حداکثر ۵ درصد تولیدات گروه صنعتی ایران خودرو مربوط به محصولات چینی خواهد بود.

زاهدی‌فرد در خصوص قیمت این خودرو اظهار کرد: پروسه قیمت‌گذاری این خودرو با حجم موتور ۲۰۰۰ سی‌سی در حال انجام است. با این حال قیمت این خودرو کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

به گفته وی در سال جاری ۲۰۰۰ دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد.

 

رونمایی هایما اس 7

درباره S7

هایما برای S7 که آن را یکی از استراتژیک‌ترین محصولات خود می‌داند،  S7 در دسته خودروهایی قرار می‌گیرد که از طراحی بیونیک بهره می‌برد. هر چند با نگاه‌های ریزبینانه نیز به سختی می‌توان الگویی از طبیعت را در این خودرو یافت، اما وبسایت رسمی این شرکت تصاویری را منتشر کرده که نشان می دهد خطوط شانه این خودرو از کشیدگی بدن یک ببر الگو برداری شده است.

تنها یک گزینه برای پیشرانه این خودرو قابل انتخاب است. یک نمونه ۲ لیتری که توسط هایما توسعه داده شده و حداکثر خروجی ۱۴۸ اسب بخار را ارائه می‌دهد. هر چند این رقم از جکS5 توربو حدود ۲۰ اسب بخار کمتر است، اما  نزدیک ۱۰ اسب بخار از چری تیگو۵ قوی‌تر است. بیشینه گشتاور این پیشرانه در دور ۴۵۰۰ به رقم ۱۸۰ نیوتن می‌رسد. ایران خودرو از میان دو نوع گیربکس ۵ سرعته دستی و ۵ سرعته خودکار هر دو نمونه را برای عرضه در بازار ایران برگزیده است. با این ترکیب از قوای محرکه وزن S7 به ۱۵۴۵ کیلوگرم می رسد که نهایت سرعت آن را به ۱۶۵ کیلومتر بر ساعت محدود می‌کند. هایما هیچ یک از نسخه‌های مدل S7را به سیستم چهارچرخ متحرک مجهز نکرده است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب