icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو فروش مدل شاسی بلند یما T70 در بازار خودروی چین آغاز شد

فروش مدل شاسی بلند یما T70 در بازار خودروی چین آغاز شد

به گزارش "پردیس خودرو" فروش مدل شاسی بلند یما T70 در بازار خودرو آغاز شد,آن هم یک ماه کامل قبل از زمانی که انتظار میرفت.

پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

 t70

به گزارش "پردیس خودرو" فروش مدل شاسی بلند یما T70 در بازار خودرو آغاز شد,آن هم یک ماه کامل قبل از زمانی که انتظار میرفت.یما T70 اولین خودروی مسافرتی کاملا جدید یما از سال 2008 تا کنون میباشد,که دارای طرح جدید است و نیروی آن توسط موتورهای جدید تامین میشود.طراحی آن ترکیبی از رنجرور,فولکس واگن و آئودی است.قیمت بین 79800یوان تا 118800 یوان می باشد,به اندازه ای ارزان است که دلالان خودروی یما را خوشحال کند.

 

داخل خودرو به اندازه ی کافی آراسته است.داشبورد تیره رنگ آن با نوعی آلومینیوم و چوب مصنوعی پوشیده شده است.کلید ها و فرمان بسیار سنتی هستند.

 

سیستم شامل تلفن,رادیو,سیستم ردیاب ماهواره ای,یک مدیا پلیر,و دارای ورودی هایی برای USB و کارت های حافظه ی SD میباشد.ردیف کلید ها در بالای صفحه ی نمایش کمی خالی است,که فقط دارای کلید های چراغ ها و کلیدی برای خاموش کردن چراغ اخطار برای بسته نبودن کمربند سرنشینان است.

 

فضای کافی برای سه نفر به راحتی وجود دارد ولی صندلی ها کمی به نظر فرسوده و کهنه می آیند.

 

T70 با دو موتور بنزینی 4 سیلندر در دسترس است.یک موتور با 131 اسب بخار نیروی 1.8 لیتری به همراه جعبه دنده ی 5 حالته,و یک موتور با 170 اسب بخار نیروی 1.8 لیتری توربو به همراه یک CVT.قبلا یما اعلام کرد که هر دو موتور ها به همراه یک جعبه دنده ی جدید خودکار 6 حالته خواهند بود,اما این جعبه دنده هنوز آماده نشده است و به زمان دیگری موکول می شود.یما همچنین در حال کار کردن بر روی یک ورژن الکتریکی از T70 میباشد,که قرار است در ماه آپریل وارد بازار جهانی شود.حجم خودرو : 4555/1835/1688 , فاصله ی محور چرخ ها : 2665.

 

ریل های سقفی مفید.آنتن نازش نوک کوسه ای.بال پنجره ی کوچک.پد محدوده ی روغن کاری در زیر سپر.

 

پنجره های رنجرور ترکیب شده با جلوبندی فولکس واگن.

 

موتور 1.8 لیتری.

 

این فولکس واگن نیست.یک یما T70 است!!!

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب