icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین خودروسازان بم مشخصات فنی لیفان X70 را اعلام کرد

خودروسازان بم مشخصات فنی لیفان X70 را اعلام کرد

comments 1 1399/2/29

هفته گذشته شرکت خودروسازان بم به منظور اطلاع رسانی در خصوص فعالیت های دوباره خود ،پیش نمایشی از محصول جدیدش را بر روی وب سایت رسمی این شرکت قرار داد و با عبارت "بزودی" خبر از رونمایی قریب الوقوع جدیدترین محصول خود داد. هم اکنون این شرکت لیفان X70 را بصورت مجازی معرفی و مشخصات فنی این کراس اوور چینی را اعلام کرد.

در سال گذشته شایعاتی مطرح بود که تولید محصولات لیفان از کرمان موتور به خودروسازان بم سپرده شده که یک انتقال درون سازمان بود. در ادامه نیز خودروسازان بم بر روی وب سایت خود اطاعلات محصولات لیفان را قرار داد اما بعد مدتی تمامی موارد فوق را حذف کرد .

 

 

اما در سال جاری و با تغییرات عمده در وب سایت خودروسازان مشخص شد جهت بازاریابی بهتر و تمرکز بر روی بازار ،این شرکت را باید صاحب برند لیفان در ایران بدانیم.از همین رو خودروسازان بم روز گذشته بصورت رسمی لیفان X70 بعنوان نخستین محصول جدید خود معرفی نمود و مشخصات آن را اعلام کرد.

براساس اعلام خودروسازان بم ،لیفان X70 با مشخصاتی نظیر  پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی؛۱۴۰ اسب بخار؛۱۷۸ نیوتن متر،دیفرانسیل جلو،جعبه دنده اتوماتیک CVT ،فرمان هیدرولیک،جرم خالص ۱۴۱۵ کیلوگرم،رینگ ۱۸ اینچی آلومینیومی،ترمز دیسکی جلو و عقب،سامانه ESP/ABS/EBD/BOS،باک ۵۵ لیتری،استاندارد آلایندگی یورو ۵،دو کیسه هوا،کروز کنترل،تهویه اتوماتیک،سانروف،تریم داخلی چرم مصنوعی،صندلی برقی راننده ۶ جهته،گرمکن صندلی های جلو،استارت دکمه ای،کامپیوتر سفر،چراغ روشنایی روز،نمایشگر ۹ اینچی اندروید،سنسور باد لاستیک،آینه الکتروکرومیک،دوربین عقب،سنسور پارک جلو و عقب در ایران عرضه خواهد شد.

قابل ذکر است این شرکت کرمانی هنوز بصورت رسمی زمان عرضه این کراس اوور و همچنین قیمت آن را اعلام نکرده است اما باید خیلی زود منتظر شرایط پیش لیفان X70 باشیم

برچسب ها:

لیفانلیفان X70
user-img

نویسنده :

میلاد حسینی

comments 1 1399/2/29
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

Mohsen 1399/2/29
18:59:27

شرکت لیفان با تولید خودروی 820 خودش نشان داد که به دنبال کیفیت و رقابت جدی با رقباش هست

مطالب مرتبط