icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین دورهمی سینه چاکان کف خواب در تهران

دورهمی سینه چاکان کف خواب در تهران

comments 0 1398/3/21

روز گذشته همایشی به همت برخی از جوانان ایرانی عاشق خودروهای تیونینگ شده دستی در پارکینک مجموعه کارتینگ مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردید.از این رو فرصتی دست داد تا در این همایش حضور یافته و از نزدیک با سلیقه این روزهای جوانان ایرانی آشنا شویم. این همایش از آنجا مورد توجه قرار گرفت که افراد و خودروهای حاضر اشخاص حرفه ای نبود و فقط صرفا کسانی بودند که با دست خالی و بدون دانش خاصی بدنبال علائق خود بودند، از این رو تیونینگ های خاصی در بین خودروهای موجود دیده نمی شد.

خودروی کف خواب

اولین نکته ای که در بین جوانان حاضر جلب توجه می کند عشق کف خواب بود بطوریکه تمامی خودروهای موجود فقط چند میلیمتری با زمین فاصله داشتند. البته در این بین دو نوع مختلف کف خواب وجود داشت. عده ای خودروهای کف خواب به اصطلاح پنوماتیک را بر روی ماشین های خود نصب کرده بودند که در مواقع لوزم و با یک شاسی تعبیه شده در داخل کابین، ارتفاع خودرو از سطح زمین را توسط کمک های پنوماتیک بادی تنظیم می کردند. حسن کف خواب های پنوماتیک این است که در مواجه با دست اندازها و ناهمواری های موجود می توانند با بالا بردن سطح خودرو براحتی عبور نمایند.

خودروی کف خواب

اما خودروهای دیگر بصورت استاتیک کف خواب شده بودند و ارتفاع آنها قابل تنظیم نبوده و به الطبع مشکلات زیادی را  برای راننده به همراه داشت. البته مالکان اینگونه کف خواب به خود افتخار کرده و کف خوابی پنوماتیک را نوعی غیر حرفه ای و به زبان عامیانه "سوسول بازی" می دانستند. خوب مشخصا هزینه کف خواب های پنوماتیک بسیار زیادتر است و برخی قدرت نصب اینگونه تجهیزات را نداشتند.

خودروی کف خواب

بعد از کف خواب بودن استفاده از رینگ های اسپرت و خاص به همراه کیت های بدنه دست ساز بیشتر مورد توجه مالکان خودروهای موجود بود که در نوع خود باعث جذابیت های بصری ماشین های حاضر در این همایش شده بود.موارد دیگری که بر روی بیشتر خودروهای مورد استفاده قرار گرفته بود باید به کیت اگزوز ،فرمان های کوچک اسپرت و سیستم های صوتی حرفه ای اشاره کرد.

خودروی کف خواب

به منظور اطلاع از مشکلات پیشروی موجود در این راه ،پای درد و دل برخی از جوانان و مالکان حاضر  نشستیم. عمده گله بیشتر عاشقان تینونیگ کردن خودرو ،قیمت های بالا تجهیزات بود که با توجه به شرایط موجود این روزهای کشور مان نیز بیشتر شده بود. البته متاسفانه در ایران ارائه کنندگان اینگونه خدمات کاملا سنتی بوده و بصورت تجربی دست به تغییرات بر روی خودرو می زنند، از این رو هیچگونه ضمانت و گارانتی در تجهیزات فوق وجود نداشته و در برخی موارد باعث وارد شدن ایراد های اساسی به خودرو می گردد.این در حالی است که در کشورهای جهان ارائه کنندگان خدمات بصورت حرفه ای و با دانش کامل اقدام به تیونینگ کردن ظاهر و بخش های فنی می کنند که عموما باعث بهبود عملکرد خودرو می گردد .

خودروی کف خواب

در ادامه توجه شما را به تصاویر این همایش جلب می کنیم.

بهتر است بخوانید:

سیستم فنر بندی پنوماتیک و با چه هزینه ای قابل اجراست

user-img

نویسنده :

سالار

comments 0 1398/3/21
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
مطالب مرتبط