icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شاسی بلند هایما اس 7 محصول جدید ایران خودرو به مرحله تولید رسید.

شاسی بلند هایما اس 7 محصول جدید ایران خودرو به مرحله تولید رسید.

شرکت ایران خودرو در حال اره اندازی محصول جدید خود با نام هایما اس 7 می باشد.

سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ 1 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو:شرکت ایران خودرو در حال اره اندازی محصول جدید خود با نام هایما اس 7 می باشد.

 

شاسی بلند هایما اس 7 به مرحله تولید رسید.

 

به گزارش پاریگاه خبری "پردیس خودرو" چندی قبل در خبر ها آمده بود که ایران خودرو قصد دارد برای تکمیل سبد محصولات خود یک شاسی بلند جدید با نام هایما S7 را روانه بازار کند. طبق اخبار منتشر شده توسط ایران خودرو آغاز ساخت خط تولید این محصول از آبان سال 93 شروع شده و در مدت 11 ماه این پروژه به روزهای پایان خودر نزدیک می گردد.

خودروی هایما 7 یک شاسی بلند جمع جور با  ظاهری شرقی می باشد که به یک موتور 2.0 لیتری DVVT مجهز می باشد. حداکثر قدرت خروجی این موتور برابر با 167 اسب بخار و گشتاور آن  180 نیوتن بر متر دردور 4500 بوده و مصرف سوخت این خودرو طبق اطلاعات منتشر شده توسط کارخانه سازنده برابر با 8.8 لیتر در 100 کیلومتر می باشد.توان خورجی موتور این خودرو توسط یک گیربکس 5 سرعته تیپ ترونیک محصول هیوندای کره جنوبی  به چرخها جلو منتقل می گردد.

این گزارش می افزاید: ساخت داخل ۴۰ درصد از قطعات و مجموعه های این محصول هدف گذاری شده و با تولید آن، سالانه بیش از ۲۰ هزار دستگاه، بسته به تقاضای بازار به ظرفیت تولید خودروهای شاسی‌بلند افزوده خواهد شد.

 تولید آزمایشی اس۷ مطابق برنامه، از ۱۳خرداد (نیمه شعبان) در سالن بدنه سازی آغاز و اولین بدنه در روز ۲۱ خرداد، کامل و به سالن رنگ ارسال شد.

 

از آن جا که تغییرات در سیستم های انتقال خط، شاهین های حمل بدنه، هنگرها و نشیمن های ایستگاه های مکانیکی، اسکیدهای حمل بدنه و سایر تجهیزات انتقال باید علاوه بر سوزوکی برای محصول جدید نیز انطباق می یافت، مجموعه ای از فعالیت های طراحی، ساخت، انتخاب پیمانکار و نظارت در این فرایند انجام شده است.

 

در فرایند آماده سازی تولید این محصول، سازه فلزی خط تولید بدنه به طول ۷۲ متر و به وزن تقریبی ۳۹ تن و تاسیسات مکانیکی خط تولید هایما به وزن تقریبی دو تن طراحی و اجرا شده است. در این عملیات، علاوه بر طراحی و نظارت بر اجرای شش دستگاه تابلوی برق اصلی به همراه کابل کشی، خط تولید بدنه سازی با متعلقات آن در کم تر از ۱۰روز و بیش از ۶۰۰متر ریل نصب شده است. به دنبال راه اندازی یک خط جدید در سالن بدنه سازی، بیش از ۱۰دستگاه فیکسچر بدنه سازی به همراه سیستم انتقال بین ایستگاهی بدنه ها نصب و  ۶۰دستگاه گان جوش کاری همراه با متعلقات آن مونتاژ نصب و تنظیم شد که به این موارد نصب تجهیزات جانبی و تمامی زیرپایی های خط تولید بدنه هایما را نیز باید افزود.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

keyvan 1394/5/19
17:37:9

qeymat?

آخرین مطالب