icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو شرایط فروش 207 با سقف پانورما از سوی ایران خودرو

شرایط فروش 207 با سقف پانورما از سوی ایران خودرو

ایران خودرو در نظر دارد از روز شنبه 22 تیر ماه پیش فروش پژو 207 را با سقف شیشه ای آغاز نماید.

چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ 2 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-

بدینوسیله به اطلاع کلیه مشتریان محترم ونمایندگی هاي مجاز میرساند طرح مشارکت در تولید خودرو پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک سقف پانوراما از تاریخ ۹۸/۰۴/۲۲ لغایت ۹۸/۰۴/۳۱ و یا تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست و با توضیحات ذیل ارائه می گردد.

ظرفیت ثبت نام براي هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو می باشد و در صورت ثبت نام از سوي مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوي شرکت ایران خودرو لغو خواهد شد.

– صرفا”براي خودرو ۲۰۷ دستی پانوراما با موعد تحویل مهر ۹۹ مبلغ ۳۰۰ هزارتومان به عنوان تخفیف خرید محصول ایرانی، در نظر گرفته شده است.

– مبلغ تخفیف اعلامی در بخشنامه با احتساب مالیات ارزش افزوده می باشد.
– تنظیم صلح نامه در این بخشنامه تا یکبار قابل اجرا می باشد. – در این بخشنامه امکان ثبت نام براي افراد بالاي ۱۸ سال امکان پذیر می باشد.- الزام ارائه گواهینامه رانندگی به هنگام تحویل مدارك به نمایندگی.

برای مشاهده فیلم معرفی پژو 207 سقف شیشه ای اینجا کلیک کنید.

زمان فعال سازي این بخشنامه ساعت ۱۱ صبح روز شنبه مورخ ۹۸/۰۴/۲۲

شرایط فروش پژو 207 سقف شیشه ای

برچسب ها:

شراط فروش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

یاسر 1398/4/22
6:35:53

۲۰۷اتومات رنگ سفید صفر

Amin 1398/4/20
6:46:48

با درود بیکران و خسته نباشید لطفا به این نکته توجه شود که همین هفته شرایط تبدیل خودروی ۲۰۷ اتوماتیک حتی برای تکمیل وجه شدگانی که تحویل آنها شهریور ۹۷ بود صادر شده بود حالا وقاحت و بیحیایی ارابه سازان وطنی به حدی رسیده که هفته بعدش پیش فروش برای سال بعد میذارن واقعا برای این ظلم و بی عدالتی آشکار به این ملت متاسفم یک ماه پیش دنا پلاس رو بدون سان روف تحویل دادن حالا میخوان ۲۰۷ پاناروما تحویل ملت بدن لطفا به عنوان یک رسانه آگاه و بیطرف اطلاع رسانی کنید منی که اسفند پارسال تکمیل وجه ۲۰۷ اتومات تحویل شهریور رو انجام دادم والان بعد از ۴ ماه بهم میگن بیا دستی بدون رینگ و کروز ببر چطور در غفلت و خواب سازمان بازرسی اقدام به پیش فروش میکنن؟

آخرین مطالب