icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو نمایشگاه خودروی مشهد 97-پیش فروش محصولات بیسو در آینده نزدیک آغاز خواهد شد

نمایشگاه خودروی مشهد 97-پیش فروش محصولات بیسو در آینده نزدیک آغاز خواهد شد

سیف خودرو در نمایشگاه خودروی مشهد 97 ضمن رونمایی مجدد از محصولات بیسو ،از آغاز پیش فروش این خودرو ها در آینده نزدیک خبر داد.

سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-شرکت سیف خودرو برای اولین بار در نمایشگاه تهران 96 از سه محصول بیسو رونمایی کرد. بیسو T5 و بیسو T3 دو کرس اور این شرکت که از ظاهر جذاب و امکانات مناسبی برخوردار بودند بیشتر مورد استقابل بازدید کنندگان قرار گرفت و حالا هم در نمایشگاه خودروی مشهد 97 این دو محصول بار دیگر به نمایش عمومی گذاشته شد.

بیسو T5

سیف خودرو پیش از این اعلام کرد در حال تجهیز خط تولید این دو خودرو در ایران است و ظاهرا مراحل تولید به پایان خود نزدیک شده است چرا که مسئولین این شرکت در حاشیه نمایشگاه مشهد اعلام کردند که پیش فروش محصولات بیسو در از نیمه دوم سال جاری آغاز خواهد شد. البته مشخص نیست که سری اول پیش این خودروها مربوط به نسخه وارداتی بوده و یا از خط تولید سیف خودرو در ایران خارج شده است. طبق گفته مسئولین این شرکت برخی خودروهای موجود در غرفه سیف خودرو نسخه های تولیدی در ایران هستند.همچنین سیف خودرو در خصوص قیمت های احتمالی این دو خودرو سخنی را به میان نیاورده است اما در نمایشگاه تهران که وضعیت ارز ثبات داشت قیمت بیسو T3 بین 70 تا 80 و قیمت بیسو T5 برابر با 130 تا 140 میلیون اعلام شده بود اما می توان انتظار داشت که قیمت های فوق افزایش 30 الی 40 درصدی را تجربه نماید.

بیسو T3 در نمایشگاه خودروی مشهد 97

بیسو T5 و T3 توسط کمپانی بسیار جوان و تازه کار چونگین بیسو طراحی و در سال 2017  و در شهر چنگدو چینی رونمایی شد. این شرکت چینی یکی از شرکت های اقماری Beiqi-Yinxiang محسوب می گردد که خود این شرکت از جوینت ونچر دو شرکت دیگر با نام های Beijing Auto و موتور سیکلت سازی Yinxiang Motorcycle Group تشکیل شده است.

بهتر است بخوانید:

بیسو T5:مشخصات فنی ،قیمت و هر آنچه که باید بدانید

بیسو T3 سیف خودرو:مشخصات فنی ،قیمت و هر آنچه که باید بدانید

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب