icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو افزایش گارانتی محصولات ایران خودرو به سه سال

افزایش گارانتی محصولات ایران خودرو به سه سال

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از افزایش مدت زمان گارانتی محصولات از دو سال و ۴۰ هزار کیلومتر به سه سال و ۶۰ هزار کیلومتر از سال آینده براساس فرمان رییس جمهوری محترم خبر داد.

پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-دکتر مهدی خطیبی، در حاشیه بازدید نظارتی وزیر محترم صمت از پارکینگ خودروهای دارای کسری قطعه گفت: تعداد خودروهای دارای کسری قطعه ایران خودرو که در آبان ماه بیش از 98 هزار دستگاه بود اکنون به حدود 60 هزار دستگاه رسیده و تا پایان امسال این آمار به 40 هزار دستگاه می رسد.
وی افزود: ایران خودرو برنامه های خود را با هشت فرمان رییس جمهوری تطبیق داده و آماده‌سازی‌های لازم برای اجرای تمامی بندهای این دستورات صورت گرفته است.
دکتر خطیبی افزود: سال آینده 750 هزار دستگاه خودرو گروه صنعتی ایران‌خودرو تولید خواهد شد که شامل 725 هزار دستگاه خودروی سواری و 25 هزار دستگاه خودروی تجاری خواهد بود.
وی تصریح کرد: در سال آینده دو خودروی پژو 405 و سمند پس از تحویل تعهدات موجود، از خط تولید خارج خواهند شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ادامه‌ داد: میزان تحویل خودروها در این گروه تا پیش از بازدید رییس جمهوری روزانه حدود یک هزار و 800 دستگاه بود که پس از دستورات هشت ماده‌ای، به حدود دو هزار و 400 دستگاه در روز و در چند روز اخیر به روزانه چهار هزار دستگاه رسیده است.
وی تصریح کرد: روزانه هزار و 200 دستگاه به صورت حضوری در سایت های ایران خودرو در سطح کشور تحویل مشتریان شده است.
دکتر خطیبی خاطرنشان کرد: با تامین قطعات مورد نیاز، خودروها به‌تدریج تجاری‌سازی شده و فرآیند تحویل در حال انجام است.

برچسب ها:

گارانتی خودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب