icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آیا ایران خودرو برای خریداران خودروهای گران شده تخفیف می دهد+جدول قیمت

آیا ایران خودرو برای خریداران خودروهای گران شده تخفیف می دهد+جدول قیمت

ایران خودرو روز گذشته بصورت رسمی و در اقدامی غیر قابل پیش بینی بهای چندین محصول پرفروش خود را افزایش داد.

دوشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-در فهرست قیمت محصولات ایران خودرو برای عرضه در دی ماه 97 بهای رسمی مصحولاتی چون پژو 207i ،هایما S5 ،دنا پلاس ،پژو پارس LX اتوماتیک و دانگ فنگ H30 کراس را افزایش یافته است. از همین رو خریداران و حواله دارای خودروهای مذکور که موعد تحویل خودروهایشان در دی ماه 97 می باشد باید بر اساس قیمت جدید تکمیل وجه نمایند.

افزایش بهای رسمی محصولات ایران خودرو علاوه بر وارد کردن شوک به بازار باعث نارضایتی حواله داران شده است. از همین رو به نظر می رسد که ایران خودرو به مانند سابق کاملا با سیاست عمل می کند و برای تثبت قیمت ها در بازار ، به خریداران مرحله اول تخفیف بسیار ویژه ای را خواهد داد تا بعنوانی موج نارضایتی پیش آمده را خنثی نماید. برای مثال زمانی که قیمت پژو207i برابر با 104 میلیون تومان اعلام شد ،ایران خودرو برای خریداران سری اول مبلغ 15 میلیون تومان تخفیف ویژه در نظر گرفت.البته برای مشتریان سری های بعدی این امکان لغو گردید چرا که قیمت در بازار تثبیت شده بود.

البته طبق خبر ها اینبار به غیر از تخفیف نقدی در نظر گرفته شده هدیه دیگری با نام کارت آپشن در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.اما تاکنون ملبغ تخفیف نقدی و کاربرد کارت آپشن مشخص نشده است.

فهرست قیمت ایران خودرو در دی ماه 97

فهرست قیمت ایران خودرو در دی ماه 97

فهرست قیمت ایران خودرو در دی ماه 97

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب