icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آیا پیش فروش کوییک نزدیک است؟

آیا پیش فروش کوییک نزدیک است؟

مطابق وعده مدیران سایپا ،قرار بود کوییک در شهریور ماه به بازار عرضه شود.اما دلیل این بد قولی چه بوده است؟

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ 1 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"در اواسط تابستان بود که مدیران شرکت سایپا وعده آغاز شروع پیش فروش کوییک در شهریور ماه را رسانه ای کردند. اما شهریور ماه از راه رسید و خبری از این خودرو نشد.حال سئوال این است که وضعیت تولید و عرضه این خودرو به چه صورت است.

برای بررسی این موضوع کافی کمی به عقب برگریدم و به نحوه نمایش این خودرو در نمایشگاه های مختلف از جمله نمایشگاه خودروی مشهد و شیراز نگاهی بیاندازیم . مشخص است که این خودرو در هر دو نمایشگاه با محافظ شیشه به نمایش گذاشته شده بود بصورتی که بازدیدکنندگان امکان نزدیک شدن به این خودرو را نداشتند این در حال اتفاق افتاد که سیتروئن های گرانقیمت سایپا در گوشه ای از غرفه بدون محافظ و با درب های باز در اختیار بازدید کنندگان قرار گرفته بود. پس دلیل این کاور شیشه ای چه بوده تا بازدیدکنندگان امکان نزدیک شدن به این خودرو را نداشته باشند. خبر نگار ما در نمایشگاه مشهد با کمی پرس جو و تحقیق راز این کاور شیشه ای را بدست آورد.

نمونه های تولید شده تا آن زمان بدلیل اینکه در کارخانه به تعداد محدود ساخته شده است و از خط تولید خبری نبوده است بصورت ماکت وار یا همان پروتوتایپ ساخته شده است و نمونه واقعی با کیفیت بالا از کوییک نبوده است و این نشان می دهد که خط تولید این محصول تا آن زمان راه اندازی نشده است.با توجه به شواهد موجود از همان زمان مشخص بود که با توجه به تکمیل نبودن خط تولید امکان عرضه کوییک تا شهریور ماه امکان پذیر نمی باشد.

حلا هم پس از عملی نشدن وعده مسئولین این شرکت به نظر می رسد که کم کم خط تولید انبوه این محصول جدید سایپا در حال تکمیل می باشد و با توجه به تصاویر منتشر شده از تعداد انبوهی کوییک در محوطه سایپا ،در ماهای آتی باید منتظر پیش فروش کوییک باشیم.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

َAlix 1396/7/17
23:1:9

ضاهر عقب مونده ای داره. بخاطر خود شرکتتون هم که شده طراحیش رو بدین دست افرادی که لایق هستند و از طریق استعداد وارد شدن نه آشنا.

پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب