icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو كوييك ماه آينده پيش فروش مي شود

هفدهمين نمايشگاه خودرو مشهد

كوييك ماه آينده پيش فروش مي شود

مدیرعامل سایپا از ورود كوييك به بازار خودرويي خبر داد و با بیان اینکه به زودی و حداکثر تا اوایل شهریور ماه پیش فروش خودروی کوییک را آغاز خواهیم کرد، گفت: اين خودرو آبان ماه وارد بازار مي شود و مطالعات در زمینه قیمت گذاری در حال انجام است به طوري كه هم زمان با آغاز پیش فروش قیمت را به صورت قطعي اعلام می کنیم تا مشتریان بتوانند به راحتي خرید کنند.

 

سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- مهدی جمالی مدیرعامل سایپا در زمینه تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی درباره قیمت پراید، گفت:به رغم میل باطنی خودم به دليل اينكه پرايد متعلق به اقشار كم درآمد است و بخشي از درآمد خانوارهاي ايراني را تامين مي كند، قصد دارم به صورت خودجوش و پيش از اينكه زمان اجراي استانداردهاي اجباري ٨٣ گانه در تاريخ اول دي ماه ٩٧ برسد، اين خودرو را از بازار خارج كنيم.


جمالي درباره نگراني مردم نسبت به جايگزيني پرايد با يك محصول ديگر اظهار كرد:در گروه سايپا مطالعات خوبي انجام شده و محصولاتي طراحي شده تا بتواند پاسخگوي نياز اين اقشار باشد.

مهدي جمالي كه در جريان بازديد از نمايشگاه بين المللي خودرو مشهد و رونمايي از خودرو برلیانس C3 به جمع خبرنگاران آمده بود همچنين از آغاز پيش فروش اين خودرو از ٢٢مراد ماه خبر داد و گفت: قيمت نهايي اين خودرو 57500 ميليون تومان تعيين شده است.

وي همچنين ادامه داد: در پي تبليغات انجام شده تقاضاهاي زيادي براي اين خودرو مطرح شده در اين راستا از واحد توليد تقاضا كرده ام كه به گونه اي عمل كنند كه پاسخگوي تقاضا باشند و شاهد تشكيل صف براي اين محصول مانند ساير محصولات نباشيم. وي در موتور نوع موتور برليانس C3افزود:موتور اين خودرو توربو ١٦٠٠ سي سي خواهد بود.

مدیرعامل سایپاهمچنين از ورود كوييك به بازار خودرويي كشور نيز صحبت كرد و با بیان اینکه به زودی و حداکثر تا اوایل شهریور ماه پیش فروش خودروی کوییک را آغاز خواهیم کرد، تصریح کرد: اين خودرو آبان ماه وارد بازار مي شود و مطالعات در زمینه قیمت گذاری در حال انجام است به طوري كه هم زمان با آغاز پیش فروش قیمت را به صورت قطعي اعلام می کنیم تا مشتریان بتوانند به راحتي خرید کنند.

مديرعامل گروه سايپا در ادامه در پاسخ به سوالي درباره وضعيت قرارداد رنو خاطرنشان كرد:قرارداد جديد رنو ارتباطي به سايپا ندارد، البته تا زماني كه محصولات ال ٩٠ و بي ٩٠ توليد شود همكاري ما با رنو ادامه دارد.

وي با بيان اينكه اگر رنو از شركاي خوب ما است و اگر بتواند شرايط ما را بپذيرد همكاري ما در آينده با اين خودروساز ادامه پيدا خواهد كرد، تاكيد كرد:صادرات ٣٠ درصدي، داخلي سازي ٧٠ درصدي از جمله شروط ما است.

جمالي در پاسخ به سوالي درباره افزايش سهم چيني ها در خودروهاي سايپا، تصريح كرد:با پلت فرم جديدي (SP0)كه در گروه خودروسازي سايپا طراحي شده و قول دادم كه محصول آن تا پايان سال عرضه شود، خواهيم ديد كه ما خودروسازي هستيم كه اصل كارمان بر مبناي اقتصاد مقاومتي است.

مديرعامل سايپا با بيان اينكه خودروسازي هستيم كه مي توانيم  محصول توليد و به بازار عرضه كنيم، اظهار كرد: اين خودرو كه اوايل اسفند ماه معرفي مي شود، كاملا ايراني بوده و همه سلايق را تامين خواهد كرد.

به گفته او بر روي اين مگا پلت فرم ساليانه حداقل دو خودرو طراحي مي شود كه از افتخارات صنعت خودرو خواهد بود.

جمالي ادامه داد:٤ مدل خودرو بر روي اين پلت فرم توليد مي شود كه در حوزه هاي قيمتي متفاوت خواهد بود اما با توجه به كيفيت و همچنين به دليل اينكه غرور ملي خودروساز كشور را پاس مي دارد،مي تواند آينده خوبي را براي صنعت خودرو كشور رقم بزند.

وي درباره سرنوشت پروژه هاي سايپا در دولت دوازدهم در صورت تغييرات در كابينه، خاطرنشان كرد:ما يك بنگاه مستقل خصوصي هستيم و فعاليت هايمان مورد حمايت دولت بوده به گونه اي كه بسياري از دولتمردان و مركز تحقيقات ما بازديد كردند و  با توجه به اينكه توليد اين حمايت ادامه خواهد داشت.

جمالي با اشاره به اينكه مذاكرات با نيسان ادامه دارد، تاكيد كرد:شرايط را اعلام كرديم و نيسان تا حدودي اين شرايط را پذيرفته و اميدواريم كه زودتر به نتيجه برسد.

مديرعامل گروه سايپا در پاسخ به سوالي درباره دليل بسته بودن نماد سايپا گفت: ما مجمع خوبي برگزار كرديم و طي كمتر از دوسال انقلابي در ترازنامه و صورت هاي سود و زيان خود ايجاد كرد، اكنون هم از نظر من نماد سايپا بايد باز مي شد.

انتهای خبر

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب