icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اعلام قیمت مزدا مدل مسابقه‌ای MX-5 میاتا ۲۰۱۶ برای مسابقات

اعلام قیمت مزدا مدل مسابقه‌ای MX-5 میاتا ۲۰۱۶ برای مسابقات

یکی از پراستفاده‌ترین ماشین‌های مسابقه‌ای در سطح جهان، مزدا Mx5/Miata Roadsters است که قیمت سری جدید این خودروها را ۵۳ هزار دلار را اعلام نموده است.

پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: یکی از پراستفاده‌ترین ماشین‌های مسابقه‌ای در سطح جهان، مزدا Mx5/Miata Roadsters است که قیمت سری جدید این خودروها را ۵۳ هزار دلار را اعلام نموده است.

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" شرکت در مسابقات ماشین سواری برای شرکت‌کنندگان حرفه ای و آماتور بسیار پر هزینه است ، قیمت ساخت ماشین‌های مسابقه‌ای به میلیون ها دلار می‌رسد.

 یکی از پراستفاده‌ترین ماشین‌های مسابقه‌ای در سطح جهان، مزدا Mx5/Miata Roadsters است و مزدا برای سال ۲۰۱۶ قیمت اولیه سری جدید این خودروها را ۵۳هزار دلار را اعلام نموده و از آنجایی که اینها ماشین‌های مسابقه‌ای هستند و خریدارانشان علاقه‌ای به خرید از واسطه‌ها ندارند ، مزدا وب‌سایت www.mazdamotorsports.com را برای فروش این خودروها راه‌اندازی کرده است.

مزدا وعده داده است که تحویل این سری ازماشین هایش را از اواخر این سال میلادی (حدودا اوایل دی ماه) شروع می‌کند.

مسابقه دهندگان کاپ mx5 مزدا اجازه دارند همگی از یک مدل ماشین استفاده کنند و براساس مهارت راننده برنده ها اعلام می‌شوند.

همچنین همه مدل های  کاپ میتوانند در مسابقه شرکت کنند و برنده هر مدل جایزه ۲۰۰هزار دلار  بورسیه شرکت در مراحل بعدی مسابقه رادریافت می کند. همچنین برنده‌ها می‌توانند در مسابقات SCCA و NASA شرکت کنند.

 

جهت دریافت آخرین اخبار  و مطالب  خودرو از طریق تلگرام به کانال اختصاصی پردیس خودرو (https://پردیس خودرو.me/pardiskhodro  ) بپیوندید.

 برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها:

مزدا
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب