icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو اعلام قیمت نهایی خودروها تا 2 هفته آینده

اعلام قیمت نهایی خودروها تا 2 هفته آینده

براساس گفته های قائم‌مقام وزیر صمت قیمت نهایی خودروها تا 2 هفته دیگر اعلام خواهد شد.

یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- سیدشریف حسینی در خصوص قیمت خودروها به یکی از خبرگزاری های داخلی توضیح داد که قیمت ها با درنظرگرفتن همه جوانب از جمله قیمت‌ تمام‌شده خودروسازان و درنظرگرفتن حق و حقوق مصرف‌کنندگان تا دو هفته آینده اعلام می‌شود.
وی توضیح داد که شرایط حال حاضر خودروسازی کشور بسیار خاص و حساس است. دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور یعنی ایران خودرو و سایپا در حال حاضر در وضعیت خاصی به سر برده و تولیدات آن ها با توجه به شرایط تحمیلی حاصل از برقراری مجدد تحریم ها با کاهش چشم گیری مواجه شده است.
او افزود: هرچند تحریم ها سبب کاهش تولید خودرو شده اما از آذرماه امسال روال تولید خودرو رشد قابل توجهی داشته است و با توجه به این موضوع هر دو شرکت خودروساز موظف هستند به تعهدات خود در قبال مردم عمل کنند. 
قائم مقام وزیر صمت با بیان اینکه باید نگاه به سمت مردم باشد تا ضرری متوجه آنها نشود ابراز کرد: در عین حال با حرکت و تصمیم درست باید به‌ گونه‌ای اقدام کرد تا خودروسازان نیز دچار چالش نشوند، چراکه اکنون ۴۵۰ هزار نفر در این صنعت مشغول کار هستند و هر آنچه که وزارت صمت برای تصویب قیمت اتخاذ می‌کند در ابتدا به سود مردم و بعد شرایط شرکت‌های مذکور خواهد بود.
حسینی در خصوص قیمت جدید خودروهای داخلی نیز تاکید کرد که قیمت ها هنوز به تصویب نرسیده و باید شورای سیاست‌گذاری و وزارت صمت در این خصوص تصمیم‌گیری کنند. 
او در انتها اضافه کرد که خودروسازان داخلی قیمت های موردنظر خود را بر اساس هزینه تولید و شرایط موجود اعلام کرده و انتظار دارند قیمت‌های جدید پذیرفته شود، چرا که در غیر این صورت مشمول زیان خواهند شد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب