icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ایدرو: معاونت امور صنایع وزارت صنعت باید پاسخگو باشد

سازمان ایدرو به خبر پردیس خودرو واکنش نشان داد

ایدرو: معاونت امور صنایع وزارت صنعت باید پاسخگو باشد

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با ارسال جوابیه به پردیس خودرو تاکید کرد که موضوع قرارداد بین ماموت و فولکس واگن مربوط به معاونت مربوطه در وزارت صنعت می شود که آقای محسن صالحی نیا، متصدی آن است.

شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو- در پی انتشار خبر با عنوان "در مثلث قرارداد ایدرو، ماموت و فولکس واگن چه خبر است؟" مورخ 16 مرداد 96 در سایت پردیس خودرو سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به آن واکنش نشان داد و با ارسال جوابیه تاکید کرد که موضوع قرارداد بین ماموت و فولکس واگن مربوط به معاونت مربوطه در وزارت صنعت می شود که آقای محسن صالحی نیا، متصدی آن است. این در حالی است که آقای محسن صالحی نیا، عضو غیرموظف هئیت مدیره ایدرو است.

ایدرو در بیانیه خود صراحتا اعلام کرده که قرارداد مذکور بین دو بخش خصوصی بوده است و لذا ربطی به سازمان ایدرو ندارد. اینجا این سوال مطرح می شود که مگر یکی از رسالت های سازمان ایدرو تقویت تولید ملی، اشتغال، اصل 44 نیست و مگر یکی از برنامه ها و راهبردهای این سازمان سرمایه گذاری و توانمند سازی بخش خصوصی نیست پس چرا در چنین قرارداد مهمی مداخله نکرده است.(با فرض اینکه قرارداد مذکور براساس تولید مشارکت بوده باشد). متاسفانه تمام تلاش سازمان ایدرو در خصوص عقد قرارداد با رنو بوده است. شرکت رنو که طبق اظهارات پیش از این منصور معظمی، رئیس سازمان ایدرو در دهه 80 یک بار سر ما را کلاه گذاشته بود.

جوابیه ایدرو

انتهای خبر

 

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب