icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تویوتا صدرنشین ارزشمند ترین برندهای جهان

تویوتا صدرنشین ارزشمند ترین برندهای جهان

برند تویوتا توانست در سال 2014 ما بین برندهای معروفی همچون بنز و بی ام و با اختلاف زیاد ارزشمند ترین برند دنیا شود.

شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: برند تویوتا توانست در سال 2014 ما بین برندهای معروفی همچون بنز و بی ام و با اختلاف زیاد ارزشمند ترین برند دنیا شود.

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو" برندهای خودروسازی دنیا در سال های گذشته برای شمار زیادی از مردم فرصت شغلی ایجاد کرده اند و میلیاردها دلار به گردش مالی دنیا اضافه کرده‌اند. صنعت خودروسازی در سال های اخیر پیشرفت زیادی کرده است و هم اکنون مطرح ترین برندهای خودروسازی دنیا به کشورهای ژاپن، آمریکا و آلمان تعلق دارند. اگرچه برخی از برندهای خودروسازی کره ای هم در سال های اخیر پیشرفت زیادی کرده‌اند و حتی در فهرست ارزشمند ترین براندهای خودروسازی دنیا هم جای دارند. 

اما ارزشمند ترین برند خودروسازی دنیا کدام است و ارزش آن چقدر است؟

در سال 2014 میلادی شرکت تویوتا ارزشمندترین برند خودروسازی دنیا بوده است. ارزش این برند در سال 2014 میلادی برابر با 42.39 میلیارد دلار آمریکا بوده است. در این سال ارزش برند مرسدس بنز برابر با 34.34 میلیارد دلار بود و این برند دومین برند ارزشمند دنیا نام گرفت. البته فاصله ارزش این برند آلمانی با رقیب آسیایی‌اش بالغ بر 8 میلیارد دلار بود که رقم قابل توجهی است.

در سال 214 میلادی سومین برند ارزشمند دردنیا BMW بود. ارزش بی‌ام‌دبلیو در سال 2014 میلادی برابر با 34.21 میلیارد دلار آمریکا اعلام شد. برند هوندا در سال 2014 میلادی ارزشی برابر با 21.67 میلیارد دلار داشت و فولکس واگن ارزشی برابر با 13.72 میلیارد دلار را به خود اختصاص داد. 

ارزش برند فورد در بازار جهانی در سال 2014 میلادی برابر با 10.88 میلیارد دلار بود. در سال 2014 میلادی هیوندایی هفتمین برند ارزشمند خودرو ودر دنیا بود وارزش آن در بازار جهانی برابر با 10.41 میلیارد دلار بود و آئودی هم که در این فهرست جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده بود،  ارزشی معادل 9.83 میلیارد دلار داشت. 

ارزش برند نیسان در سال 2014 میلادی برابر با 7.62 میلیارد دلار بود و پورشه که از محبوب‌ترین براندهای لوکس در دنیا است و تولیدش هم به اندازه برندهای تجاری دیگر زیاد نیست، در سال 2014 میلادی شاهد رسیدن ارزشش به 7.17میلیارد دلار بود.

در سال 2014میلادی ارزش برند کیا برابر با 5.4 میلیارد دلار و ارزش شورلت برابر با 5.04 میلیارد دلار بود.

برچسب ها:

تویوتاخودرو
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب