icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو تیگو 5 جدید 97 توسط مدیران خودرو رونمایی شد+قیمت

تیگو 5 جدید 97 توسط مدیران خودرو رونمایی شد+قیمت

دیروز بعد از ظهر شرکت مدیران خودرو نماینده رسمی محصولات چری در ایران  از تیگو 5 جدید با عنوان تیگو 5  97 رونمایی کرد.

سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

رونمای از چری تیگو 5 فیس لیفت 97

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"چری تیگو 5 برای اولین بار در سال 1394 به بازار ایران عرضه گردید و سپس در سال 1395 نسخه فیس لیفت این خودرو رونمایی گردید و با توجه به تغییرات ظاهری به شدت مورد استقبال قرار گرفت .حالا بعد از گذشت 2 سال از نسخه فیس لیفت مدیران خودرو مدل 97 این خودرو با فیس لیفت جزیی اما با بسیار کاربری را در شوروم اختصصی چری یکی از نمایندگی های خود رونمایی کرد.

رونمای از چری تیگو 5 فیس لیفت 97

چری تیگو 5 مدل 1397 در ظاهر خودرو تغییراتی را نسبت به مدل فعلی ندارد اما در بخش امکانات رفاهی تغییرات کاربردی را تجربه کرده است. با ورود به کابین این خودرو صفحه نمایش 10 اینچی که بصورت عمودی در مرکز داشبورد تعبیه شده است سریعا توجه را به خود جلب می کند.این صفحه نمایش علاوه بر ارائه اطلاعات و سرگرمی به رهیاب ماهواره ای نیز مجهز گردیده است . از دیگر تغییرات صورت گرفته  قابلیت تنظیم سیستم تهویه مطبوع خودرو از روی این صفحه نمایش می باشد.تیگو 5 مدل 97 با تریم دو رنگ داخلی نیز قابل سفارش بوده که جذابیت بصری کابین خودرو چندین برابر نموده است.

رونمای از چری تیگو 5 فیس لیفت 97

چری تیگو 5 یکی از کراس اور های مطرح  رنج 100 تا 120 میلیونی بازار است که با برخوداری از مزایایی نظیر:

 فضای داخلی جادار و مناسب برای 5 سرنشین

با کیفیت ترین خودروی تولیدی شاسی بلند کشور بر اساس ارزیابی اداره استاندارد ،

امکانات رفاهی کامل نظیر سیستم کی لیس یا همان ورود و خروج بدون کلید ،

دکمه روشن و خاموش خودرو ،

صندلی گرمکن راننده  با قبلیت تنظیم برقی

توانست در طول حضور خودر در بازار ایران به موفقیت دست یاید. این خودرو در مدل 97 مانند نسل فعلی خود به پیشرانه 2.0 لیتری تنفس طبیعی با بیشنه قدرت 139 اسب بخار و حداکثر توان182 نیوتن متر مجهز گردیده است .این پیشرانه به منظور انتقال قدرت با جعبه دنده اتوماتیک 7 سرعته CVT جفت گردیده است.

رونمای از چری تیگو 5 فیس لیفت 97

در پایان مراسم شرکت مدیران خودرو این خودرو را در دو نسخه لاکچری و اکسلنت اعلام کرد. بر این اساس قیمت چری تیگو 5 جدید  5 1397 در نسخه لاکچری برابر با 109 میلیون و 500 هزار تومان و قیمت چری تیگو 5 جدید 1397 در نسخه استاندارد برابر با 115 میلیون تومان اعلام گردید که علاقمندان می توانند از همین امروز اقدام به خرید این خودرو نمایند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب