icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو خودروسازهای ژاپنی هم متقاضی ورود به ایران شدند

خودروسازهای ژاپنی هم متقاضی ورود به ایران شدند

رئیس سازمان تجارت خارجی ژاپن (جترو) در گفتگویی اعلام کرد که خودورسازهای ژاپنی در ایران بدنبال شریکی برای تولید خودرو وقطعات آن هستند.

چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: رئیس سازمان تجارت خارجی ژاپن (جترو) در گفتگویی اعلام کرد که خودورسازهای ژاپنی در ایران بدنبال شریکی برای تولید خودرو وقطعات آن هستند.

 

 

 

 به گزارش پایگاه خبری  "پردیس خودرو" تاریخچه تولید خودروهای ژاپنی در ایران به مدتها قبل باز می گردد. البته در حال حاضر هم خودروهایی مانند مزدا و سوزوکی از این دیار در ایران به تولید می رسد.اما ژاپنی برای بازار ایران برنامه های گسترده تری دارند.

هیرویوکی ایشیگه در حاشیه دیدار با رئیس اتاق ایران افزود: البته ما در دیگر زمینه ها مانند صنایع غذایی و همکاری های محیط زیستی نیز به دنبال شرکای ایرانی برای تولید و همکاری های مشترک در ایران هستیم البته ما بررسی های خود را آغاز کردیم تا به محض فراهم شدن شرایط ، اقدامات اجرایی را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۳۰ شرکت بزرگ و معتبر اقتصادی ، صنعتی و تولیدی ژاپن از جمله شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی و همچنین خودروسازهای میتسوبیشی و سوزوکی در ایران حضور دارند تا در نشست های مستقیم با طرف های ایرانی روابط تجاری دو کشور را تقویت و مشکلات پیش روی توسعه روابط را رفع کنند.

ایشیگه ؛ بروکراسی طولانی و رعایت نشدن حقوق مالکیت معنوی شرکت ها را از موانع توسعه همکاری شرکت های ژاپنی با ایران بیان و ابراز امیدواری کرد این موانع هرچه زودتر برطرف  شود.

رئیس سازمان تجارت خارجی ژاپن با استقبال از واگذاری امور اقتصادی در ایران به شرکت های خصوصی گفت: ۹۸ تا ۹۹ درصد شرکت های فعال اقتصادی در ژاپن متعلق به بخش خصوصی است.

 

جهت دریافت آخرین اخبار  و مطالب  خودرو از طریق تلگرام به کانال اختصاصی پردیس خودروhttps://پردیس خودرو.me/pardiskhodro    بپیوندید.

 برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها:

خودرو سازژاپن
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب