icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو سریالی بنام بسترن B30 دوباره گران شد-قسمت چهارم

سریالی بنام بسترن B30 دوباره گران شد-قسمت چهارم

گروه بهمن در اقدامی بی سابقه کمتر از 12 روز برای چندمین بار قیمت بسترن B30 را افزایش داد تا عملا قیمت گذاری این خودرو به مانند سریال های چند قسمتی گردد.

چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ 3 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-گروه بهمن و بهمن موتور که حدود 12 روز پیش در دعوتنامه های  ارسالی ،قیمت بسترن B30 را افزایش داده بود دوباره قیمت این سدان را افزایش داد.بر اساس دعوتنامه ارسالی جدید برای مشتریان مشخص شده است بها رسمی  بسترن B30 از 106 میلیون و 800 هزار تومان به  124 میلیون 300 هزار تومان افزایش داشته است.

قیمت جدید بسترن B30

با یک حساب و کتاب ساده می توان متوجه شد که در یک ماهه اخیر بسترن B30 حدود 44 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده که تقریبا برابر با 57 درصد خواهد شد .اما مشخص نیست این سریال چند قسمتی گروه بهمن با نام «بسترن B30 دوباره گران شد »تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد .

این روزها چند شرکت باقی مانده در ایران نظیر گروه بهمن و مدیران خودرو بدون حضور نهاد های نظارتی به افزایش قیمت محصولات خود بصورت بی رویه روی آورده اند که نمی توان برای آن دلیل و منطقی یافت. البته افزایش قیمت خودرو در روزهایی که قیمت ارز نوسان شدیده داشته است امری کاملا طبیعی است چرا که در صورت عدم افزایش خودروسازان خصوصی مجبور به تعطیلی خطوط تولید خود خواهند شد اما سئوال این است شرکت هایی که موفق به دریافت ارز دولتی برای خرید قطعات منفصله خود شده اند چرا این روزها قیمت محصولات خود را با ارز آزاد به مردم می فروشند .اگر هم اینچنین نیست جهت تنویر افکار عمومی، ادله و مدارک را منتشر کنند تا این هجمه بوجود آمده متوجه قانونی بودن قیمت ها شود و اما اگر شرکتی در این بین علاقه ای به شفاف سازی نداشته باشد مشخصا تکلیفش معلوم است.

در نهایت باید گفت سرعت افزایش بهای محصولات گروه بهمن آنچنان سریعتر شده است که برخی مشتریان بسترن B30 عملا از تهیه تکمیل وجه باز مانده اند و مجبور به فروش حواله خود هستند چرا که افزایش قیمت 44 میلیونی خیلی بیشتر از جیب بیشتر مشتریان این شرکت است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

علی هومن 1397/8/30
15:30:2

شکایت مشتریان توسط سایت وزارت صنعت دریافت وقابل پیگیری می باشد.

علی هومن 1397/8/30
15:29:23

سوء استفاده از موقعیت یعنی همین کاری که اینا میکنن. این ها آب به آسیاب دشمن میریزند. خودروهای خودرا طی چندین ماه در بازار آزاد فروخته اند وحالا بهانه گرانی می گیرند. مفسد اقتصادی از آسمان به زمین نمیفتد!!!!!

حسن 1397/8/30
11:30:6

تا مظلوم نباشه ظالم به وجود نمی یاد برج 4 سی میلیون از ملت گرفتن نرخ ماشین رو به روز حساب می کنن

پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب