icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو سیتروئن C3 در تهران رونمایی شد+تصاویر

سیتروئن C3 در تهران رونمایی شد+تصاویر

سایپا-سیتروئن در مراسمی در حضور اصحاب رسانه و کارشناسان از سیتروئن C3 به عنوان محصول جدید خود رونمایی کرد.

یکشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

تصاویر رونمایی سیتروئن C3

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو"سایپا-ستیروئن طبق وعده قبلی بعد ار ظهر امروز از جدیدترین نسل جدید ستیروئن C3 در شهرک غرب تهران رونمایی کرد. سیتروئن C3 اولین محصول پسا برجامی سایپا محسوب می شود که قرار است تحت قرداد با سیتروئن فرانسه به صورت محصول مشترک در ایران تولید گردد . البته طبق احضارات مسولین این شرکت تولید انبوه این خودرو از نیمه دوم سال آینده آغاز خواهد شد اما در طول این مدت نمونه هایی از خط تولید ساپیا خارج خواهد شد .با توجه به این مطلب در سال جاری نباید منتظر عرضه حضور سیتروئن C3 باشیم.

تصاویر رونمایی سیتروئن C3

در این مراسم نیز اشاره شد که در ابتدای تولید قرار است 10 درصد داخلی سازی انجام شود که  در نهایت به 70 درصد نیز خواهد رسید. همچنین در هدف گذاری شرکت سیتروئن – سایپا ،30 درصد صادارت هم نیز در نظر گرفته شده که در این صورت امکان این وجود دارد که ایران بعنوان هاب منطقه ای سیتروئن محسوب گردد.همچنین در ادامه کار قرار است دو محصول دیگر سیتروئن در ایران تولید و عرضه گردد که یکی از این دو محصول سدان ویژه ای می باشد که در حال طراحی بوده و برای بازار های مانند ایران و هند در نظر گرفته شده است. سومین محصول هم یک کراس از این شرکت فرانسوی خواهد بود که به نظر می رسد نسخه C3 XR باشد که در حال حاضر در چین و بازارهای شرق آسیا عرضه شده و سایپا هم در نمایشگاه های پیشین این خودرو را به نمایش گذاشته بود.

در خصوص خدمات پس ار فروش محصولات سیتروئن هم قرار بر این است که نمایندگی های مجاز برای سیتروئن در نظر گرفته شود و در کنار آنها نیز برخی از نمایندگی های سایپا به ارائه خدمات اقدام می نمایند.

تصاویر رونمایی سیتروئن C3

در خلال این مراسم از قیمت این خودرو اطلاعاتی منتشر نشد و از آنجا که سایپا در سال بعد این خودرو را به بازار عرضه می کند قیمتگذاری سیتروئن C3 را به زمان عرضه موکول کرده است.

تصاویر رونمایی سیتروئن C3

سیتروئن C3 از جدیدترین محصولات سیتروئن فرانسه می باشد که در سال 2016 بصورت رسمی رونمایی شده است. این خودرو در سگمنت سوپر مینی ها یا همان هاچ بک های ساب کامپکت قرار دارد و از موتور 4  سیلندر 1.6 لیتری با بیشنه قدرت 165 اسب بخار بهره می برد. از نکات جذاب سیتروئن C3 می توان به ظاهر متفاوت و خاص آن اشاره کرد.

 

بهتر است بخوانید:

سیتروئن C3:مشخصات فنی ،قیمت و هر آنچه که باید بدانید

 

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب