icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو صندوق عقب های میلیون تومانی صدای مشتریان ایران خودرو را در آورد

صندوق عقب های میلیون تومانی صدای مشتریان ایران خودرو را در آورد

اختلاف قیمت زیاد بین نسخه های هاچ و سدان برخی از محصولات ایران خودرو باعث گردیده مشتریان این شرکت نسبت به قیمت گذاری بدون منطق این شرکت معترض باشند.

شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-پردیس خودرو-چند روز پیش در مقاله ای با عنوان " نگاهی به قیمت دانگ فنگ S30 در بازار ،شکستی دیگر برای ایران خودرو" به قیمت گذاری نا مناسب  و اختلاف قیمت عجیب غریب 70 میلیونی دانگ فنگ S30 با نسخه هاچ بک دانگ فنگ H30 اشاره کردیم. حالا ظاهرا توجه مشتریان به این امر بیشتر شده و خریداران پژو 207 اتوماتیک صندوق دار نسبت به اختلاف قیمت 50 میلیون تومان این خودرو با نسخه هاچ بک معترض شده اند.

صندوق عقب های میلیون تومانی صدای مشتریان ایران خودرو را در آورد

مشخص نیست که ایران خودرو به چه شکل و بر مبنای کدامین محاسبات، قیمت گذاری محصولات خود را انجام می دهد که قیمت یک صندوق بار حدود 50 الی 70 میلیون تومان برای مشتری آب می خورد. برای درک بهتر این مسئله کافی است بدانیم که با این اختلاف قیمت می توان یک خودرو صفر کیلومتر نظیر پژو 206 هاچ بک را از ایران خودرو خریدارای نمود.قابل ذکر است پلت فرم نسخه های هاچ و سدان محصولات ایران خودرو کاملا یکسان بوده و هیچ تغییری در مشخصات فنی و پلت فرم ایجاد نشده و تنها با تغییر برخی قالب ها و اندکی تغییرات نسخه های هاچ بک به صندوق دار تبدیل شده اند از این رو و با یک حساب کتاب ساده می توان متوجه شد که نهایت اختلاف قیمت باید در حدود 10 الی 15 میلیون تومان باشد.

از همین رو امروز گروهی از مشتریان ایران خودرو در جلوی درب وزارت صنعت در خصوص اختلاف قیمت 50 میلیون تومان 207 هاچ و صندوق دار اتوماتیک دست به تحسن زده اند و خواستار رسیدگی مسئولین می باشند.البته ایران خودرو نیز پیش دستی نموده و امروز با ارسال دعوتنامه برای خریدران پژو 207 اتوماتیک هاچ بک قیمت این خودرو را به حدود 87 میلیون تومان افزایش داده تا اختلاف قیمت به حدود 20 میلیون تومان برسد تا بگونه ای اعتراض مشتریان را بدون اساس قلمداد کند.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب