icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو نام فروشنده خودروهای تویوتا به داعش مشخص شد.

نام فروشنده خودروهای تویوتا به داعش مشخص شد.

چندی پیش معمای تویوتای شاسی بلند داعش به حدی مهم شده بود که آمریکایی از شرکت تویوتا ژاپن درخواست کرد ه بودند که چگونگی دستیابی داعش به محصولات آن شرکت را مشخص کند.اما حالا نام تاجر فروشنده این خودروها مشخص شده است.

پنجشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: چندی پیش معمای تویوتاهای شاسی بلند داعش به حدی مهم شده بود که آمریکایی از شرکت تویوتا ژاپن درخواست کرده بودند که چگونگی دستیابی داعش به محصولات آن شرکت را مشخص کند.اما حالا نام تاجر فروشنده این خودروها مشخص شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری "پردیس خودرو " سفیر آمریکا در عراق،  استوارت جونز به حیدر العبادی نخست وزیر  عراق نام تاجر عراقی را که جدیدترین مدلهای خودروهای تویوتا را در اختیار داعش قرار می دهد اعلام کرده است.

یک منبع عراقی به روزنامه عکاظ چاپ عربستان گفت یکی از فرماندهان داعش که پنجشنبه گذشته در عملیات هلی برن هوایی آمریکا در منطقه حویجه دستگیر شده به نام طرفی که خودروهای تویوتا را برای داعش تأمین می کند اعتراف کرده است.

گزارشهای اولیه حاکی است این تاجر که اصلیتش کردی است صدها دستگاه تویوتای جدید دو دیفرانسیله و شاسی بلند و خودروهای پیک آپ در اختیار داعش قرار داده و این کار را در قبال دریافت مقادیر زیادی نفت قاچاق شده انجام داده است.

گفتنی است داعش حمله خود را به موصل مرکز استان نینوای عراق با استفاده از صدها دستگاه خودروی تویوتای مجهز به تیربارهای سنگین انجام داد . این خودروهای دو دیفرانسیل و شاسی بلند  به ویژه در مناطق بیابانی مانند عراق و مناطق صعب العبور استفاده می شوند.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار صنعت خودری ایران و جهان  و پیوستن به  کانال اختصاصی تلگرام  پردیس خودرو اینجا کلیک کنید

برچسب ها:

تویوتاداعش
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب