icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قطعه سازان و خودروسازان درد مشترکی دارند

رئیس انجمن قطعه سازان گفت:

قطعه سازان و خودروسازان درد مشترکی دارند

آقای مرتضی مرتضوی رئیس انجمن قطعه سازان در نشست خبری  امروز گفت:خودروسازان و قطعه سازان دارای مشکلات مشترکی هستند.

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ 0 comments

متن کامل خبر :

به گزارش پایگاه خبری"پردیس خودرو"ایشان در ابتدای سخنان خود  در خصوص تاریخچه این انجمن و نفرات تشکیل دهنده آن صحبت کرد.وی گفت 5 سال از سابقه این انجمن می گذرد و اعضای تشکیل دهند از سرتاسر ایران زمین و از شهرها های مختلفی و صنعتی تشکیل می دهند . وی ادامه داد در طول این سالها سعی شده مشکلات قطعه سازان از  طرق مختلف به نتیجه برسد.

مرتضوی در خصوص مشکلات فعلی این صنعت گفت :همیشه سعی شده بین مشکلات خودروسازان و قطعه سازان اختلافی ایجاد شود ،اما در حقیقت هر دو صنعت دارای درد مشترکی هستند که در صورت بر طرف شدن منافع دو طرف تامین خواهد شد.ایشان در ادامه داد گفت ،از گذشته نه چندان دور قیمت ارز چندین برابر شده در صورتی که قیمت خودرو های تولید داخل به همان منوال افزایش نداشته و این در حالی است که بیشتر مواد اولیه تولید قطعه بر پایه ارز قیمتگذاری می گردد .

ایشان گفت قطعه سازان ارتباطات خود با شرکت مطرح دنیا و تکنولوژی مدرن را حفظ کرده اند اما این وظیفه شورای اعتبار و پول و همچنین بانک هاست که به تامین سرمایه مورد نیاز با وام های کم بهره اقدام نمایند چرا که با پرداخت های خودروسازان چه در زمان مناسب چه با تاخیر این امکان وجود ندارد که قطعه سازان نسبت به نوسازی مجموعه خود اقدام نمایند.

آقای مرتضوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت :صنعت قطعه سازی بعد از صنعت نفت سهم عمده ای در شکوفای کشور و همچنین اشتعال زایی خواهد داشت از همین رو باید اقدامات مثبتی از سوی نهادی دولتی و بانکی صورت پذیرد.

وی در پایان هم گفت این رسانه هستند که می توانند با انتقال مشکلات بصورت صحیح به می توانند به حل مشکلات این صنعت کمک کند.

برچسب ها:

قطعه سازی
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب