icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قیمت خودرو باید کمتر از 10 درصد افزایش می یافت

قیمت خودرو باید کمتر از 10 درصد افزایش می یافت

از آنجایی که بهره وری منفی بوده و از طرفی خودروسازان تعهد رشد تیراژ هم داده بودند که آن هم منفی شده بود، قیمت خودرو باید کمتر از 10 درصد گران می‌شد.

یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"-محسن بهرامی ارض اقدس عضو شورای رقابت در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران؛  با اشاره به افزایش قیمتی که اخیرا روی خودرو اعمال شده است، گفت: اگر تورم بخشی را بخواهیم در قیمت یک خودرو در نظر بگیریم،  قیمت باید کمتر از 10 درصد  افزایش پیدا می کرد..

او ادامه داد:  از آنجایی که بهره وری منفی بوده و از طرفی خودروسازان تعهد رشد تیراژ هم داده بودند که آن هم منفی شده بود، قیمت خودرو باید کمتر از 10 درصد گران می شد.

عضو شورای رقابت گفت: شورای رقابت در قیمت گذاری خودرو نقش دارد، اما اکنون این شورا وجود ندارد که بخواهد برای قیمت گذاری تعیین تکلیف کند. دولتی که تمام مدیران سازمان‌ها تا مدیران درجه  3 را تغییر داده است برای شورای رقابت تصمیم گیری نمی‌کند. باید برای شورای رقابتی که از ۲ ماه پیش مدیر ندارد، تصمیم گیری می‌کرد.

گفتنی است وزیر صمت اعلام کرده که شورای رقابت دیگر نقشی در قیمت گذاری خودرو ندارد و به ستاد تنظیم بازار واگذار شده است.

وی با اشاره به اخباری که درباره تعیین قیمت خودروها در روزهای اخیر منتشر شده است، افزود: بررسی قیمت گذاری خودروها به ستاد تنظیم بازار سپرده شده و این ستاد درباره این موضوع تصمیم گیری خواهد کرد.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب