icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قیمت وانت پادرا پلاس مشخص شد

قیمت وانت پادرا پلاس مشخص شد

گروه خودروسازی سایپا برای نخستین بار قیمت وانت پادرا پلاس را اعلام کرد. این خودرو نسخه فیس لیفت شده وانت نیسان و وانت پادرا محسوب می گردد.

یکشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-زامیاد بعنوان زیر مجموعه سایپا در اوایل سال جاری بصورت رسمی اطلاعات و تصاویر نسخه فیس لیفت پادرا با نام پادرا پلاس را در وب سایت خود منتشر نموده تا مشخص گردد بزودی این وانت نسبتا جدید قرار است بزودی روانه بازار گردد.

حال نیز با مصوبه جدید افزایش قیمت توسط شورای رقابت برای نخستین بار قیمت پادرا پلاس مشخص شده است.بر اساس این گزارش قیمت خالص این خودرو برابر با 133 میلیون تومان می باشد که با اضافه شده هزینه های جانبی نظیر هزینه شماره گذاری ،بیمه و مالیات قمیت این خودرو برابر با 148 میلیون و 2 هزار تومان اعلام شده است.

پادرا پلاس

جهت آشنایی بیشتر باید گفت که وانت پادرا پلاس نسخه فیس لیفت پادرا و خود پادرا نیز نسخه فیس لیفت نیسان زامیاد محسوب می گردد. زامیاد برای تغییرات ظاهر و کابین این خودرو به سراغ شریک تجاری جدید خود فودای رفته است . از این رو نمای جلوی پادرا پلاس دقیقا از وانت فودای لیون F16 به عاریت گرفته شده است.

پادرا پلاس

با ورود به کابین پادرا پلاس بیشتر از ظاهر خودرو حس فیس لیفت بودن را درک می کنیم چرا که با تغییرات گسترده روبرو خواهیم شد که کار را برای رانندگان این بارکش قدیمی جاده های ایران سهل تر از پیش خواهد کرد.هر چند که کابین نسخه نمایش داده شده در نمایشگاه خودروی تهران از متریال بسیار بی کیفیتی بهره می برد که امیدواریم در نسخه نهایی اندکی ارتقا داده شده باشد. از دیگر تغییرات موجود باید به موارد چون درب آسان بازشو، شیشه ها و آینه های برقی، ارگونومی بهتر صندلی ها، سیستم تهویه الکتریکی دستی، سیستم صوتی بهبود یافته با قابلیت نصب نمایش گر فابریک، استفاده از چند ترکیب رنگ در کابین و قابلیت نصب کیسه هوا اشاره کرد.

پادرا پلاس

در بخش قوای محرکه با همان پیشرانه قدیمی نیسان روبرو هستیم که به منظور هماهنگ سازی با استاندارد های یورو 5 تغییراتی در آن اعمال شده است. زامیاد پادرا پلاس به پیشرانه ۲٫۴ لیتری Z24 مجهز است که ۹۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۷۵ نیوتن متر تولید می کند. این توان از طریق جعبه دنده ۱+۵ سرعته به چرخ های عقب این وانت انتقال داده می شود. در بحث قوای محرکه این خودرو تفاوت محسوسی با سایر پیکاپ های قدیمی زامیاد ندارد.

در نهایت باید تاکید کنیم بر خلاف رویه خودروسازان جهانی نسخه پادرا پلاس در کنار دیگر وانت های قدیمی این شرکت تولید می گردد و نباید انتظار حذف نیسان آبی و پادرا معمولی را داشته باشیم.!!!

 

برای آشنایی بیشتر با این خودرو به شما پیشنهاد می کنیم مقاله پادرا پلاس ،آماده ورود به بازار را مطاله فرمایید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب