icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو قیمت کارخانه ای دانگ فنگ S30 کاهش یافت

قیمت کارخانه ای دانگ فنگ S30 کاهش یافت

ایران خودرو در آخرین لیست قیمت های حاشیه بازار محصولات خود ، قیمت دانگ فنگ S30 را حدود 10 میلیون تومان کاهش داد.

پنجشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-چند روز پیش در مقاله ای تحت عنوان "دانگ فنگ S30 ،شکستی دیگر برای ایران خودرو"عنوان نمودیم که قیمت گذاری این سدان چینی با هیچ منطقی همخوانی نداشته و همین امر موجب گردیده این خودرو در بازار مشتری نداشته باشد. همین قیمت گذاری غیر کارشناسی موجب شد که قیمت این خودرو در بازار کمتر از قیمت کارخانه باشد و عملا خودرو بر روی دست فروشندگان بماند.

ظاهرا ایران خودرو به این خبر واکنش نشان داده و در آخرین لیست قیمت های حاشیه بازار محصولات خود که در روزهای گذشته اعلام کرد قیمت دانگ فنگ S30 را از 141 میلیون تومان به 130 میلیون و 500 هزار تومان کاهش داده است تا عملا قیمت این خودرو افت 10 میلیونی را تجربه نماید.

نکته جالب اینجاست که در این لیست ،قیمت مصوب کارخانه از قسمت حاشیه بازار بالاتر می باشد که در بین تمامی محصولات ایران خودرو منحصر بفرد است چرا که در مابقی محصولات قیمت مصوب بسیار پایین تر از قیمت حاشیه بازار است. این بدان معناست که ایران خودرو همچنان امیدوار است قیمت دانگ فنگ S30  در بازر افزایش یابد تا این شرکت بتواند همچون گذشته سود سرشاری را نصیب خود نماید.

قیمت مصوب دانگ فنگ S30

 

هر چند که ایران خودرو به منظور فرار از شکست ، قیمت دانگ فنگ S30 تا حدودی تعدیل کرده است اما همچنان اختلاف قیمتی در حدود 50 میلیون تومان بین این خودرو و نسخه هاچ بک اچ 30 کراس وجود دارد که خرید نسخه سدان را غیر منطقی می نماید چرا که خریدار برای یک صندوق اضافه باید مبلغی در حدود یک پژو 206 را پرداخت نماید!!!!

در انتها باید یادآور شویم که در پیش فروش یک ماه پیش تعدادی از هموطنان اقدام به خرید این خودرو با قیمت 141 میلیون تومان نمودند و حالا تنها پس از گذشت اندک زمانی حدود 10 میلیون ضرر کرده اند که به نظر می رسد این میزان در آینده بیشتر شود. حالا مشخص نیست مقصر این ضرر و زیان مردم چه کسانی خواهند بود.آیا مشتریان از اینکه به ایران خودرو اعتماد کردند و این خودرو را خریداری نموده اند باید از اطمینان به بزرگترین خودروساز کشور پشیمان گردند؟

قیمت های حاشیه بازار ایران خودرو

 

 

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
پربازدید ترین اخبار
آخرین مطالب