icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو وانت پادرا از اردیبهشت 94 در بازار داخلی بفروش می رسد.

وانت پادرا از اردیبهشت 94 در بازار داخلی بفروش می رسد.

مدیر عامل شرکت زامیاد اعلام کرد که خودروی جدید پادرا تا زمانی که همه تست های لازم را پشت سر نگذارد در بازار داخل عرضه نمی شود.

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: مدیر عامل شرکت زامیاد اعلام کرد که خودروی جدید پادرا تا زمانی که همه تست های لازم را پشت سر نگذارد در بازار داخل عرضه نمی شود.

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری "خودروی پادرا هنوز به بازار داخل نیامده به کشورهای  ترکمنستان و تونس و غیره صادر شده است.

آقای فریدون حمیدی در در ادامه صحبت های خود اشاره کردند که تولید این خودرو از مرز 120 دستگاه گذشته است.

وی افزود: محصول جدید زامیاد تا از هر نظر امتحان خود را پس ندهد به بازار داخلی عرضه نخواهد شد و به همین منظور این تعداد تولید در مزایده ای با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف آن فروخته می شود و پس از اطمینان از صحت تولیدی مطلوب و مناسب ذایقه مشتریان، شاهد عرضه آن به بازار داخلی خواهیم بود.

حمیدی با اشاره به اینکه از اردیبهشت ماه سال آینده فروش پادرا آغاز خواهد شد از آمادگی و استقبال زامیاد و مجموعه مدیران و کارکنانش برای اعلام، رفع و اصلاح هرگونه ایرادات احتمالی در تولیدات این شرکت خبر داد.

وی در ادمه با توجه به برخی مسایل حاشیه ای موضوع تولید وانت نیسان گفت: 42 سال از تولید این محصول می گذرد و با توجه به بهبودهایی که در تولید وانت نیسان برای مطابقت با استانداردهای جدید صورت گرفته است اما بررسی های ما نشان می دهد که همچنان نقاط ضعفی در این خودرو وجود دارد و رویکرد ما از رده خارج کردن ان در سال های اتی است.

مدیرعامل شرکت زامیاد، بابیان اینکه رسالت این خودرو در بخش حمل و نقل بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: وانت نیسان همچنان و برای سال های بعد هم می تواند با لحاظ کسب استانداردهای روز و خواسته مشتریان، انتظارات بازار حمل و نقل کشور را براورده سازد.

وی همچنین با اشاره به میزان مصرف سوخت 18 لیتری وانت های نیسان کاربراتوری که در گذشته تولید می شد، متذکر شد: در سیاست فعلی شرکت زامیاد سبد تولیدی محصولات بر مبنای کاهش مصرف سوخت دنبال بطو ریکه در حال حاضر مصرف ترکیبی وانت نیسان بنزینی در هر یکصد کیلومتر 13 لیتر، وانت دوگانه سوز 14 لیتر و وانت دیزلی تنها 9 لیتر است.

 

جهت اطلاع از مشخصات فنی و آشنایی بیشتر با پادرا اینجا کلیک کنید

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب