icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو ورود برند لوکس خودروی فرانسه در ایران قطعی شد.

ورود برند لوکس خودروی فرانسه در ایران قطعی شد.

گروه آرین تایید کرد که نمایندگی و مجوز ورود برند لوکس سیتروئن با نام DS را اخذ کرده و بزودی شاهد حضور این برند در ایران خواهیم بود.

سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو: گروه آرین تایید کرد که نمایندگی و مجوز ورود برند لوکس سیتروئن با نام DS را اخذ کرده و بزودی شاهد حضور این برند در ایران خواهیم بود.

 

ورود برند DS

 

 به گزارش پایگاه خبری  "پردیس خودرو"گروه آرین به عنوان نخستین نماینده رسمی برند DS فرانسه امروز برای اولین بار از ورود این خودروساز لوکس فرانسوی به ایران خبر داد.DS خودروساز لوکس فرانسوی است که از سال 2010 به عرضه محصولات خاص در جهان مشغول است و تا کنون توانسته بازارهای زیادی را فتح کند.

DS هم اکنون بر پایه سه مدل DS3 ، DS4 و DS5 5 مدل متنوع را به بازار عرضه کرده است که تمامی این خودرو ها در کلاس های خود در زمره لوکس ترین ها و خاص ترین محصولات قرار میگیرند. Ds نه تنها یک برند لوکس بلکه جدیدترین برند در خودروسازی فرانسه است که نام آن از دهه 50 میلادی وارد جهان خودرو شده است.

ورود برند DS


گروه آرین ، نماینده محصولات DS در ایران ، نخستین و تنها نماینده این برند لوکس فرانسوی در خاورمیانه نیز محسوب می شود.
محصولات DS با پیشرانه های قدرتمند ، کم مصرف و پاک به همراه مجموعه جامع و کاملی از به روز ترین آپشن ها به زودی روانه بازار ایران خواهند شد .

مراسم معرفی این برند برای اولین بار با حضور مسئولین ارشد برند  این فرانسوی در حال برگزاری است

جهت دریافت آخرین اخبار  و مطالب  خودرو از طریق تلگرام به کانال اختصاصی پردیس خودروhttps://پردیس خودرو.me/pardiskhodro    بپیوندید.

 برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب