icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو کدام خودروهای تولید سایپا از هفته آینده با قیمت جدید عرضه خواهد شد

کدام خودروهای تولید سایپا از هفته آینده با قیمت جدید عرضه خواهد شد

گروه خودرو سازی سایپا طی اعلامیه بیان کرد که از 27 آبان ماه جاری دعوتنامه تکمیل وجه برای مشتریان  ارسال خواهد شد و مراحل تخصیص خودرو به خریداران محصولات این شرکت با موعد تحویل مرداد تا آبان سال جاری، آغاز می شود.

پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو –بنابر این اعلامیه مشخص است که سایپا قصد دارد از هفته آینده خودروهای خود را  با قیمت جدید که مطمئنا افزایش قیمت را تجربه کرده است عرضه نماید. سایپا همچنین در این بخشنامه خود اعلام کرده فعلا امکان تحویل سایپا ۱۱۱ و تیبای دوگانه سوز را ندارد. از همین در صورت تمایل، مشتریان پراید هاچبک می توانند ساینا و تیبا تحویل بگیرند و مشتریان تیبای دوگانه سوز هم از تیبای بنزینی استفاده کنند.سایپا در این اطلاعیه اعلام کرده که دعوتنامه خودروهای ذکر شده در جدول ذیل از تاریخ ۲۷ آبان ماه و با قیمت جدید صادر خواهد شد.
دیروز معاون وزیر صنعت آقای صالح نیا در مصاحبه ای اعلام کرده بود که قیمت جدید خودروهای تولید داخل از هفته آینده مشخص خواهد شد .البته بعد از ساعتی وزارت صنعت طی اعلامیه این مطلب را تکذیب کرد. اما این اطلاعیه سایپا می تواند به نوعی تاییدی بر صحبت های معاون وزیر صنعت باشد.البته

با این تفاسیر باید از هفته جاری منتظر افزایش قیمت خودروهای داخلی باشیم.

 

لیست خودروهای سایپا با قیمت جدید

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب