icon-sign ورود / ثبت نام

نقد و بررسی نقد و بررسی هوندا , CR-V , مدل 2015 تا 2016

هوندا , CR-V , مدل 2015 تا 2016

معرفی هوندا CR-V ، شاسی بلند تازه وارد

1396/4/4

برند هوندا از قدیم الایام یک برند شناخته شده در همه جای دنیا نزد دوستدارن صنعت خودرو بوده است. اینبار هوندا باز هم با ارائه یک شاسی بلند همه چشم ها را بسوی خود جلب کرده است.باید گفت هوندا CR-V در کلاس خود بهترین می باشد. خودروکه هنوز از رونمایی آن چند ماهی نگذشته بود که توسط مجله معتبر Motor Trend  بهترین شاسی بلند سال  انتخاب شد.همچنین هوندا CR-V لقب پرفروشترین شاسی بلند در سال 2014 در آمریکای شمالی را به خود اختصاص داده است.  

هونداCR-V

 

 

مطمئنا این مهم به خاطر ظاهر و امکانات فراوان این خودرو نبوده است. پس هوندا CR-V این همه عناوین را مدیون چه چیزی بوده است.

در بازار های معتبر دنیا از قبیل آمریکا و اروپا ملاک خرید و انتخاب خودرو فراتر از ظاهر و امکانات خودرو می باشد. المان هایی مانند مصرف سوخت ، تجهیزات ایمنی ،میزان آلایندگی خودرو در کنار ظاهر و امکانات است که باعث اعتماد خریدران به یک برند خاص می گردد.

خودروی هوندا CR-V به پیشرقته ترین تجهیرات و امکانات ایمنی مجهز می باشد که  در کنار این تجهیزات ، تکنولوژی به کار رفته در بدنه و شاسی خودرو کمک شایانی به ایمنی کرده است.شاسی این خودرو از فولاد مقاومی ساخته شده و از تکنولوژی بسیار پیشرفته جوش فولاد به آلومینیوم در فریم جلوی خودرو استفاده شده است.تمام این المان های ایمنی باعث شده CR-V از موسسه معتبر اروپایی EuroNCAP نشان 5 ستاره دریافت کند .همچنین موسسه آمریکایی IIHS نشان+ TopSAFETY را به این خودرو اعطاء کرده است

 

هونداCR-V

 

هونداCR-V

این خودرو مجهز به عایق نویز مشابه به آنچه در هوندا ادیسه استفاده شده ،می باشد که باعث شده یکی از کم سر صداترین شاسی بلند ها باشد.

میزان مصرف سوخت این خودرو در مقابل رقیبان خود مناسب به نظر می باشد..89لیتر در داخل شهر و 7.1 لیتر در خارج که بصورت ترکیبی 8.4 لیتر می شود مصرف سوخت هوندا CR-V می باشد.

پیشرانه این خودرو یک موتور 2.4 لیتری با  حداکثر 188 اسب‌بخار در 6400 دور و  245 نیوتن‌متر گشتاور در 3900 دور می باشد که قبلا با عنوان (( رویا زمین)) در هوندا اکورد مرود استفاده قرار گرفته بود..این موتور یا یک گیربکس پیشرفته CVT  جفت گردیده که باعث شده هوندا CVT صفر تا صد کیلومتر در ساعت را در 8.5 ثانیه طی کند.

هونداCR-V

این خودرو دارای امکانات بسیار زیادی نظیر رینگ 18 اینچی آلومینیومی، آینه‌های تاشو برقی، چراغ‌های مخصوص روز، سانروف، سیستم ECON، کروز کنترل، سیستم هشدار حرکت بین خطوط، آینه الکتروکرومیک، صفحه نمایش 7 اینچی، دوربین عقب، استارت دکمه‌ای، سیستم‌های ترمز و پایداری VSA، TCS، ACE، HSA و همچنین سنسور پارک در عقب مجهز بصورت استاندارد بر روی همه مدلها می باشد.

هونداCR-V

 

 هونداCR-V

هونداCR-V

 

هونداCR-V

 

این خودرو در طراحی ظاهری نسبت به مدلهای قبلی اندکی بهینه سازی شده است که می توان به چراغهای نور بالای پرژکتوری و LED  های روزتاب اشاره کرد. همچنین کیفیت متریال داخلی خودرو به مراتب بهتر شده است.

هونداCR-V

باید گفت که این خودرو نسبت به اکثر رقبای خود برتری کامل دارد و مشخصات فوق باعث شده که این خودرو از موفقیت چشم گیری بهره مند و محبوب دوستداران شاسی بلند در بازار پر رقابت آمریکای شمالی گردد.

نویسنده :

1396/4/4