icon-sign ورود / ثبت نام
journal icon
مجله ماشین به این 10 دلیل پیکاپ آمیکو آسنا نخرید،هر گردی گردو نیست

به این 10 دلیل پیکاپ آمیکو آسنا نخرید،هر گردی گردو نیست

comments 21 1397/12/6

آمیکو آسنا از معدود گزینه های پیکاپ بازار ایران محسوب می گردد  که شرکت عرضه کننده این روزها با تبلیغات سعی دارد به مشتریان القاء نماید که با یک پیکاپ قدرتمند با فناوری بالا روبرو هستند . اما ما در این مقاله چندین و چند دلیل خواهیم آورد که این به ظاهر پیکاپ قدرتمند ارزش خرید چندانی نسبت به قیمتش ندارد. با پردیس خودرو همراه باشد تا با 10 دلیل برای نخریدن پیکاپ آمیکو آسنا آشنا شوید اما پیش از آن به معرفی اجمالی این خودرو خواهیم پرداخت.

معرفی اجمالی

حدود 5 سال پیش شرکت گمنام چینی Huanghai که در زمینه تولید و عرضه محصولات کار و تجاری سنگین فعالیت داشت تصمیم به ورود به دنیای سبک سازان گرفت. حاصل این طرز تفکر وانت دو کابینی با نام N2 بود که با کپی برداری از محصولات پرقدرت و شهیر آمریکایی طراحی شده بود.اما از انجایی که چینی های آن زمان تنها هنرشان کپی بردای ناشیانه از ظاهر خودروهای مطرح جهان بود و عملا تخصصی در طراحی و تولید بخش های فنی خودرو نداشتند برای تامین نیرو این خودرو به سراغ مطرح ترین پیشرانه محصولات چینی رفتند که همان موتور معروف میتشوبیشی است. پیشرانه فوق را بر روی بسیاری از خودروهای چینی نظیر کاپرا 2 دیده بودیم. این پیشرانه  موتور 2.4 لیتری تنفس طبیعی با بیشنه قدرت 143 اسب بخار و حداکثر گشتاور 200 نیوتن متر می باشد.

1-پیشرانه قدیمی

1-پیشرانه قدیمی

همانطور که اشاره شد آمیکو آسنا به پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندری مجهز است که فناوری آن متعلق به میتسوبیشی ژاپن است .البته نباید نام مطرح برند میتسوبیشی که بصورت بسیار برحسته در نمای جانبی این خودرو درج است شما را به اشتباه وادار نماید. موتور فوق از  سری ۴G69S4N میتسوبیشی  می باشد که  کمپانی میتسوبیشی ژاپن از این پیشرانه در سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ بیش ترین استفاده را کرده است. اما نهایتا میتسو بیشی  از سال ۲۰۱۲ استفاده این موتور در محصول خود را متوقف شد و دیگر روی خودروی جدیدی قرار نگرفت. به همین دلیل این پیشرانه کم کم به شرکت های چینی همچون جیلی، لندویند، گریت وال، مکسوس و… فروخته شد.پس تا اینجا کار مشخص شد که فناوری این موتور حداقل به حدود 10 سال پیش باز می گردد . همچنین باید توجه کرد نسخه های پایانی این پیشرانه در محصولات سال های آخر، بروزرسانی شد تا قدرتش به 160 اسب بخار افزایش یابد اما نسخه موجود بر روی آمیکو آسنا نسخه های ابتدایی این موتور است که در سال های 2003 تا 2008  توسط میتسوبیشی تولید می گردید. لذا عمر این موتور را می توان بالای 10 سال برآورد کرد که نشان از قدیمی بود و راندمان پایین آن خواهد داشت.

2-قدرت کم

2-قدرت کم

پیشرانه ۴G69 استفاده شده در آمیکو آسنا با توجه به حجم نستبا زیاد خود تنها قادر است 143 اسب بخار را تولید نماید در حالی برای مثال فوتون ساوانا دیگر آفرود موجود در بازار ایران با 2.0 لیتر حجم قدرتی برابر با 214 اسب بخار در اختیار راننده قرار میدهد .لذا مشخصا این میزان قدرت برای خودرویی با این ابعاد به هیچ وجه مناسب نیست و با یکبار نشستن در پشت آسنا به این نکته پی خواهید برد با محصولی کند و ضعیف روبرو هستید که شاید یک وانت نیسان هم براحتی از شما سبقت بگیرد.

نکته مهم دیگری که  در خصوص پیشرانه این خودرو باید به آن اشاره کرد میزان زمان استفاده از حداکثر قدرت موتور است. شرکت چینی و آمیکو در این خصوص اطلاعاتی را منتشر نکرده اند اما میتسوبیشی می گوید : می توان حداکثر گشتاور موتور سری ۴G69 را در دور موتور ۳۵۰۰rpm استفاده کرد. همچنین اسب بخار حداکثر این موتور در ۵۷۵۰rpm آزاد می شود.لذا برای رسیدن همین میزان قدرت 143 اسب بخاری نه چندان زیاد هم تقریبا باید پدال گاز را تا انتها بفشارید تا دور شما به نزدیک 6000 دور بر دقیقه برسد .اما باید توجه داشت که با این میزان دور زیاد نمی توانید ادامه بدهید چرا که کافی است به پشت آمپر این خودرو نگاهی انداخته تا متوجه شوید تقریبا از دور 5500 دور بر دقیقه وارد محدود قرمز رنگ خواهید شد و قطعا موتور فشار زیادی را متحمل می شود. پس باید سعی کرد قید حداکثر قدرت این خودرو را بزنیم.

3-گشتاور فوق العاده ضعیف

3-گشتاور فوق العاده ضعیف

قطعا خودرویی که ادعای آفرود نوردی ، حمل بار زیاد و قدرت یدک کشی بالایی را دارد باید از گشتاور قابل توجهی نیز برخوردار باشد. اما در کمال تعجب شاهد هستیم  آمیکو آسنا تنها از 200 نیوتن متر گشتاور برخودار است که برای این خودروی به اصطلاح هوی دیوتی یک مزاح تلخ است.در مقام مقایسه با دیگر خودروی آفرود تولید شده در ایران باید اشاره کرد فوتون ساوانا گشتاور قابل توجه 320 نیوتن متر را تولید می کند یا تویوتا هایلوکس نسل قبلی دارای 246 نیوتن متر می باشد در حالی که وزن و ابعادش بسیار کمتر از آمیکو آسنا است.

4-ابعاد غیر قابل کنترل،غیر آفرودی و غیر شهری

4-ابعاد غیر قابل کنترل،غیر آفرودی و غیر شهری

در زمان طراحی یک خودرو ابتدا به به بازار هدف و نوع کابری آن توجه می شود. ابعاد بزرگ در خودروهایی نظیر پیکاپ های آمریکایی به منظور خاصی استفاده می گردد چرا که بازار هدف این خودرو را افرادی تشکیل می دهند یا  قصد آفرود نوردی و طبیعت گردی دارند یا به منظور یدک کشی وبارهای حجیم از آنها استفاده می کنند.لذا تمامی مشخصات فنی این نوع از پیکاپ ها با توجه به نوع کابرد فوق طراحی می شوند. از همین روشاهد هستیم که پیشرانه های 8 و 6 سیلندر بسیار قدرتمند با گشتاور های ویران کننده بر روی پیکاپ های هوی دیوتی مورد استفاده قرار می گیرد.

اما در آیتم های قبلی متوجه شدیم که پیشرانه قدیمی ،کم قدرت این خودرو به هیچ وجه مناسب حمل و نقل های بارهای سنگین نیست. همچنین با وجود گشتاور خنده دارد آمیکو آسنا فکر یدک کردن کاروان های بزرگ یا وسائل سنگین دیگر را باید از ذهن بیرون کرد.در نتیجه این افراد را باید از بازار هدف خارج کرد.

مشتریان بعدی آمیکو آسنا را طبیعت گرد های تشکیل می دهند اما ابعاد بزرگ و کشیده این خودرو دشمن اصلی آفرود گردی سنگین است. چرا که در بحث آفرود نوری سه زاویه حمله ،فرار و شکست از اهمیت وافری برخوردار است.ضعف اصلی آمیکو به زاویه شکست باز می گردد . این زوایه مابین دو خط فرضی است که پشت و زیر لاستیک های جلو و عقب امتداد یافته و همدیگر را قطع می کند.مهمترین روش های بهبود این زاویه فاصله کمتر بین دو محور خودرو و ارتفاع بیشتر بدنه از زمین است. اما در آمیکو آسنا بدلیل فاصله بین دو محور بسیار زیاد، زوایه شکست بسیار تاسف بار است چرا که بدون شک کف خودرو به تیغه های تپه و ماهور ها و هر پستی و بلندی نسبتا زیاد در آفرود های سنگین، گیر خواهد کرد و دو محور خودرو بر روی هوا باقی خواهند ماند آن زمان است که دیگر قفل دیفرانسیل  اتوماتیک آسنا هم به فریادشان نخواهد رسید.در نتیجه این خودرو عملا کاربردی برای آفرود های سنگین ندارد .

زاویه شکست

پس برای استفاده از این پیکاپ چینی گمنام باید بدرون شهر برویم. اما باز هم ابعاد بسیار بزرگ این خودرو برای شما دردسر آفرین است چرا در خیابان های پر ترافیک هیچ تسلطی بر روی اطراف خودرو ندارید و به سختی می توانید انتهای خودرو را مشاهده نمایید. این داستان آنجایی بدتر می شود که شما قصد داشته باشید درون کوچه های باریک بروید یا قصد دورزدن در خیابان های شهر داشته باشید آن زمان است که ابعاد بزرگ و شعاع چرخش بسیار کم فرمان شما را از خرید این خودرو گرانقیمت پشیمان خواهد کرد.

در نتیجه هویت استفاده از امیکو آسنا در میان پیشرانه و ابعاد بزرگ این خودرو گم شده است  و عملا این پیکاپ را غیر کاربردی کرده است.

5-طراحی ظاهری کپی شده

5-طراحی ظاهری کپی شده

وقتی که در حال خرید یک کفش فیک از برند مطرح هستید همیشه از این هراس دارید که اطرفیانتان به فیک بودن کفش شما پی ببرند اما وقتی که یک کفش چینی با نشان چینی را تهیه می کنید با فراق بال بدون واهمه در انزار ظاهر می شوید.از همین رو است که از خودروهای کپی شده چینی در هیچ جای جهان به غیر از کشورهایی نظیر ایران استقابل نمی شود. آمیکو آسنا هم یک کپی ناشیانه از فورد F-150 دهه گذشته میلادی است که به همین دلیل ظاهری جسور و تا حدودی قدرتمند به خود گرفته است .اما به هر حال این خودرو یک کپی محسوب شده و به هیچ وجه در نظر مردم چهره موجهی ندارد. این در حالی است که با مبلغ این خودرو می توانید یک تویوتا هایلوکس با اصالت را تهیه کنید که از نظر طراحی دقیقه برای همان دهه پیش است اما مطمئا زمانی که در خیابان در حال رانندگی هستید احترام مردم و دوستدارن خودروهای آفرود را در پشت سر خود احساس خواهید کرد.اگر هم تمایل به نسخه صفر دارید یک چینی اصلی نظیر کاپرا 2 یا فوتون تانلند را تهیه نماید تا همچنان هویت خود را نگه داشته باشید زیرا با خرید کپی هیچ زمان احساس با کلاس بودن را نخواهید داشت.

6-کیفیت بسیار بد کابین

6-کیفیت بسیار بد کابین

کپی کردن هم راه روش خود را دارد برای مثال برند چینی زوتی و زیر مجموعه هایش به کپی کردن محصولات روز دنیا بسیار معروف هستند اما زمانی که ظاهر را از یک خودروی بخصوص کپی می کنند درون کابین هم نیز از همان خودرو الگو برداری می کنند. اما در کمال توجه شاهد هستیم درون کابین آمیکو بدون کم و کاستی از تویوتا هایلوکس نسل های پیشین کپی بردای شده است .البته همه مشکل به اینجا ختم نمی شود چرا که کیفیت متریال داخلی به شدت ضعیف و از پلاستیک خشک است.همچنین کیفیت مونتاژ نیز نامناسب است بطوریکه درز های قطعات تا حدودی باز است.

 

 

7-امکانات زیاد اما بی کیفیت

7-امکانات زیاد اما بی کیفیت

قطعا پیکاپ آسنا در بازار بدون رقابت ما در بین پیکاپ های موجود خودرویی نسبتا پر آپشن محسوب می گردد اما ظاهرا شرکت چینی و آمیکو فقط قصدشان بالا بردن تعداد آپشن ها بوده و کیفیت این موارد به هیچ وجه برایشان اهمیتی ندارد بعنوان نمونه  کیفیت صفحه نمایش لمس تعبیه شده در مرکز داشبورد در حد محصولات درجه سه و چهار بازار است. همچنین دوربین دید عقب ،جی پی اس ،سیستم صوتی و سیستم های اتصالی نظیر بلوتوث بسیار ضعیف و بی کیفیت هستند.همچنین نحوه تعبیه صفحه نمایش لمسی در داشبورد به گونه است که در روز عملا توسط راننده قابل رویت نیست.

8-مصرف بنزین زیاد و وزن بالا

8-مصرف بنزین زیاد و وزن بالا

همانطور که اشاره شده ابعاد زیاد آمیکو آسنا باعث گردید وزن این خودرو به حدود 2 تن برسد.اما در مقابل پیشرانه ضعیف این خودرو یارای بدوش کشیدن این میزان وزن را ندارد و از این رو راننده همیشه باید پدال گاز را بیشتر از حد بفشارد. همین امر موجب می گردد مصرف سوخت ترکیبی این خودرو حدود11 لیتر در هر صد کیلومتر گردد که در دنیا امروزی امری فاجعه بار محسوب می گردد . البته توجه داشته باشید در شرایط شهری و آفرود این میزان تا 15 الی 16 لیتر خواهد رسید.برای مقایسه باید بدانید که موهاوی 8 سیلندر نیز به هم میزان مصرف سوخت داشت.

 

 

9-استهلاک بالا

9-استهلاک بالا

خودورهای چینی موجود در بازار پیش از آمیکو ،همگی از استهلاک بسیار بالایی برخوردار بودند بطوریکه در عرض 3 الی 4 سال بطور کلی خودرو از ظاهر خود افتاده و تعداد مراجعه به تعمییر گاه افزایش می یافت.قطعا با توجه به اشتراک بسیاری از قطعات این خودرو با دیگر چینی ها ،آمیکو هم از قضیه مستثنی نیست علی الخصوص که بیشتر مشتریان این خودرو را برای رانندگی در شرایط سخت انتخاب می کنند. البته با توجه عدم حضور طولانی مدت این خودرو در بازار نمی توان بطورقطع این مسئله را تایید کرد اما سابقه نشان داده است که این امر برای آسنا نیز اتفاق خواهد افتاد.

10-بازار بد خرید و فروش

10-بازار بد خرید و فروش

بطور کلی بازار خرید و فروش اکثر چینی ها به جز مواردی اندک نظیر برند مشهور هاوال در بقیه موارد کاملا سرد و کساد دنبال می شود حال چه به رسد به برند گمنامی نظیر این برند چینی تازه وارد.آمیکو آسنا در ابتدای عرضه خود در بازار حدود 130 میلیون تومان قیمت داشت اما افزایش قیمت نرخ ارز باشد آمیکوآسنا در فاز اول با 217 میلیون تومان و سپس به 247 میلیون توسط این شرکت عرضه شود. در همان ماه های اول عرضه قیمت آسنا در بازار به 320 میلیون تومان رسید اما عدم تقاضا باعث گردید قیمت به حدود 260 تا 270 میلیون تومان افت کند. در حالی نسخه های دست دوم این خودرو تنها با 3 الی 4 هزار کارکرد را می توان با قیمت های حدود 230 میلیون تومان خریداری نمود.لذا اگر تصمیم خرید این خودرو دارید فکر فروش زود هنگام را از سر بیرون نمایید.چرا که این قیمت ها در زمانی است که خودرو شرکت آمیکو قادر به فروش نیست و در صورت فروش مجدد قیمت افت بیشتر خواهد داشت.

نتیجه گیری

آمیکو آسنا با توجه به 10 دلیل فوق و برخی از دلایل دیگر نظیر تعداد کم نمایندگی های و غیره  ،گزینه مناسبی برای خرید نخواهد بود چرا که با این مبلغ گزینه های زیادی پیش روی قرار دارد.بعنوان مثال اگر قصد شما از خرید خودرو آفرود و طبعیت گردی است قطعا تویوتا هایلوکس ها نسل های پیشین می تواند گزینه منطقی تری باشد چرا که علاوه بر قدرت بیشتر از وزن کمتری برخوردار است و زاویه های شکست و فرار این خودرو کاملا مناسب یک آفرود حرفه ای طراحی شده ،همچنین استهلاک کم ،عمر بالای قطعات از دیگر مزایایی این خودرو محسوب می گردد بطوریکه عمر متوسط یک تویوتا تا 12 سال بدون دردسر برآورد شده است. در صورتی که عمرچینی های نه چندان جدید بزور به 5 سال می رسد.

 

user-img

نویسنده :

سالار

comments 21 1397/12/6
نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img

Ali Qazi 1401/11/2
14:9:49

بنده یک سالی هست که این ماشین رو دارم و تو این یک سال پنجاه هزارتا رفتم باهاش. بسیاری از ایراداتی که ازش گفتید درست هست اما فقط تا زمانی که ماشین فابریک باشه. سر راه موتور این ماشین دوتا کاتالیزور گذاشتن تا استاندارد آلایندگی پاس کنه، هستند دوستانی که یکی از این هارو حذف کردن و دیگر شاهد کمبود توان نبودن، کیفیت ادوات کابین هم واقعا افتضاحه گرچه مشکل کیفیت کابین و توان کم توی نمونه های توربو دستی که جدیدا اومده به کلی برطرف شد. برای زاویه شکست هم باید عرض کنم پیکاپ سواری که آفرودحرفه ای میره تعلیق ماشینش رو فابریک نمیذاره چون می دونیم پیکاپ ها سواری راحتی ندارن، شما می تونید با بستن کیت تعلیق ارتفاع ماشین رو افزایش بدید که به طبع با این حرکت مشکل زاویه شکست هم حل میشه. در رابطه با رانندگی تو شهر هم باید بگم تو کوچه پس کوچه های تنگ مشکل خواهید داشت اما تو ترافیک و بزرگراه نه چون که ازتون می ترسن و بهتون راه میدن و عملکردش تو ترافیک از پراید ۱۱۱ و ۲۰۶ هم بهتره هه هه. در کل من که خاطرات خوبی با این ماشین دارم و مشکل جدی ندیدم، ماشین پر قلقیه ( طبق گفته دوستان تی هشت و سایر پیکاپ ها اینطور نیستن) و تا قلقش دستت بیاد فکر می کنی همه چیش مزخرفه واسه همین تو تجربه رانندگی اول مردم ازش بیزارن واسه همین بازخوردای خوبی نداره، از اونجایی که من ماشینای هیکلی دوس دارم ظاهرش هم به نظرم زیباس.

علویان 1400/12/23
17:25:4

من ممنونم از شما بسیار سپاسگذارم بسیار مفید بود این مطلب بنده واقعا متحیر مونده بودم و جذب ظاهر و رنگهای چشم نواز این خودرو شده بودم و واقعا مونده بودم چ کنم!!!! اما امروز که مطلب شمارو خوندم تا آخر بند 5 که رسیدم مطمئن شدم که دیگه آمیکو آسنا نخواهم خرید

محمدرضا مددی 1400/11/28
10:10:8

الان تو این بازار بخواهی یه ماشین صفر افرود بخری گزینه دیگه ای نداری ماشین دست دوم مثل هندوانه در بسته میمونه اما وقتی نو باشه خیلی بهتر هست من لندکروز دارم و دوست دارم کویر و افرود هم برم اما با قیمت گرون لندکروز واقعا منطقی نیست اما شما اتوماتیک همین ماشین یه نگاه بهش بندازید متوجه میشید که موتور فوقالعاده قوی روش گذاشتن و خیلی هم عالی قدرتمند هست و انتخاب خوبی هست برای یک خودرو افرودی صفر کیلومتر و از نظر قیمت در ایران

علی 1401/5/23
15:33:31

چرا هست جک T8 و کلوت هست هم قیمت هست

عایشه شرف زاده 1400/11/21
21:12:7

با سلام من خودم قصد خرید دارم ولی نظرات نارساست کسی میتونه بگه قطعات یدکی قابل دسترس دارد خدمات نمایندگی ها چگونه است برای استفاده افرود سبک قابلیت قابل قبولی دارد برای شهرهای کم ترافیک چگونه است در مقایسه با آنچه در بازار ایران داریم حالا بهر دلیل با همین خودروهای موجود کدام پیکاپ مناسب تر است در یک رنج قیمتی مساوی با تشکر

ایسوزو دی مکس 1400/10/1
16:9:50

اگر به شاسی خالی این ماشین نگاه کنید لگن بودنش معلوم می شه گیربکس از پراید هم کوچک تر کمک ها هم همین طور شاسی این ماشین رو پراید بزارن هیچ فرقی نداره

کاربر 1400/8/22
12:30:14

با سلام دوستان این خودرو موتورش ضعیف نیست موتورش محدود شده

میلاد 1400/2/12
11:28:51

ایراداتی متل موتور ضعیف وارد هستش.ولی اینکه میگین فاصله بین دو‌چرخ زیاد هستش شاسی و‌پلتفرم این ماشین مال فورد امریکا هستش و این پلتفرم ایمنترین پیکاپ دنیا هستش هایلوکس پیش شاسی این ماشین لنگ‌ میندازه.ولی موتور ضعیف یعنی بیشتر برای اینه که داخل شهر رانندگی کنی و خارج شهر هم یک باغی داشته باشی جاده خاکی رو بره.حالا کسی میخاد با این ماشین بره سنگ نوردی برای اون خوب نیست

داود 1399/4/24
15:12:15

با سلام خدمت دوستان. همه نقاط ضعف برای این خودرو دقیق نوشته شده و از طرفی همه نظرات دوستان رو خوندم. به نظرم وقتی دست مصرف کننده به پیکاپهای آمریکایی نمیرسه دلیل بر این نیست که خودرو چینی خریداری کنه. همون تویوتا هایلوکس و نیسان پیکاپ ۱۰ سال کارکرده از این خودرو چینی بهتره. البته باید دید نظر ادمین محترم چیه؟؟ ممکنه ایشون بخواد ریچ یا کاپرا یا وینگل رو معرفی کنه یا شایدم میدونه که موتور همه این ماشینها طرح شکست خورده موتور ۲۴۰۰ میتسوبیشی و چینی هست که اگر منظورشون کلا رد صلاحیت ماشنهای چینی باشه من باهاش موافقم

حمید 1399/2/7
13:59:7

با سلام اینکه کیفیت و چیزای داخل کابین بی کیفیت درسته اما اگه کسی بخواد ازش یه وانت پر قدرت استفاده کنه باید موتور عوض کنه موقع فروش هم موتور و برداره فقط برای کسانی که دوس دارن سوار یه پیکاپ بزرگ بشن ، اگه کسی این هزینو رو میپذیره بعلاوه قیمت بالای خودماشین چندان بصرفه نیس یه پاترول ۴ در بصرفه تره بنظرم ،

Lia 1399/1/27
16:27:31

تیتر مغرضانه بود ره صد ساله رو نمیشه یه روزه رفت با این ک خودروسازی هایی که ما داریم و بعضی مافیاها... که نگم بهتره، همچین ماشینی بدک نیست به هرکیم که از تیترتون انتقاد میکن نگین متعصب این توهینه

ادمین 1399/1/27
17:9:25

با سلام به شما همراه گرامی متاسفانه تعصب بدلیل عدم دانش کافی است،بله ره صد ساله را نمیشه یک شبیه رفت ولی ره صد ساله را میشه صد ساله رفت.متاسفانه صنعت خودروی سازی ما سالهای زیادی نزدیک به نیم قرن در حال رفتن است اما همچنان در پله اول گیر کرده است چرا که خودروسازان ما همیشه به فکر منفعت طلبی و لقمه های آماده گشتن و هیچگاه به سراغ پیشرفت نبوده اند. هر گردی گردو نیست تتیر کاملا مناسبی است چرا که شما و دیگر دوستان پول یک پیکاپ درجه یک دنیا نظیر فورد F150 را پرداخت می کنید اما یک چینی بی اصالت و بی کیفیت سوار می شوید. با تشکر از کامنت شما و التماس تفکر

Mahiii 1398/11/18
22:56:15

ماشین چینی یعنی آشغالی .اونایی که میبینین چینی سوار میشن اصن چیزی از ماشین سرشون نمیشه که . چون تو عمرشون ماشین ندیدن تازه وارد شهر شدن مثال آمیکو رو فورد میبینن

ابی 1398/11/7
16:23:50

آخه آمیکو ماشین سنگینش چه گهی است که وانتش چی باشه آشششغالترین برند آمیکو هست

مهرداد 1398/8/1
8:40:26

با سلام من یک دستگاه از این خودرو خریدم و به مدت یکسال آن را داشتم. هر چند که به ایراد قرار دادن مخزن گاز در زیر خودرو و در معرض ضربات ناشی از مکانهای سنگلاخی اشاره نشده ولی تمام موارد ذکر شده مو به مو درست و دقیق است. ای کاش شرکت آمیکو لااقل موتور قوی تری روی خودرو میگذاشت! با تشکر از تحلیل حرفه ای و دقیق شما

hamid_m62 1398/6/31
4:18:45

باعرض سلام خدمت همه دوستان آفرودی،بنده همه این 10مورد معایب وانت امیکو اسنا از طرف ادمین گفته شد قبول دارم، اینجانب الان مدت 15سال هست باشاسی بلند رانندگی میکنم شغلم هم بیشتر بیابونی هست از هایلوکس گرفته تا ریچ واسنا وفوتون گازوییلی روندم همه این معایب توی بیابون دیدم قدرت بسیار کم درافرود وصدای زیاد میل سوپاپها در حالت 4*4که حکایت از ضعف موتور وتامین نیروی مورد نیاز میرسونه دقیقا مثل ریچ که مفت نمیرزه از لحاظ گبربکس و4*4نیسان ژاپن همیشه خودش نشون داده، اما من وانت اسنا رو درحد ریچ میبینم چون توی بیابون همون ضعف های ریچ مشاهده کردم.

جواد 1398/6/24
6:41:45

همش کلی گویی مطالب بی سر و ته بیشتر شبیه کتاب قصه ها یی که برای بچه های 7 8 ساله مینویسند

ادمین 1398/6/24
7:22:57

سلام خدمت شما کاربر گرامی بهتر است به جای تعصب بی دلیل کمی فکر کنید و اگر شما که ظاهرا بلد هستید برای بزرگسالان بنویسید با ادله و مدرک مطالب فوق الذکر را رد نمایید .برای رد یک مطلب باید دلیل آورد نه اینکه با جملات متعصب گونه نسبت به آن ایراد گرفت.از این رو شما که مطب ما را قصه دانستید با یک متن فنی نسبت به مطالب ما موضع گیری نمایید تا شاید ما هم بتوانیم از دانش شما فیض ببریم

پارسا 1398/5/3
7:48:20

متاسفم برای مطلب به اصطلاح فنی ولی مسخره و سطحی بین بی ارزشتون این مدل تیتر زدن چرت و پرت هم تازگیا باب شده به این n دلیل فلانی رو نخرید...

افشین 1398/3/10
14:53:30

با تشکر از مطالب سایت.ایرادات شما کاملا بجا و صحیح میباشد اما نه در کشوری مثل ایران.این ماشین رو با آفرودرهای آمریکایی مقایسه میکنید؟ تا حالا چه کسی از نزدیک آفرودرهای غول پیکر شهیر آمریکایی رو دیده؟ اگه اجازه واردات این نوع خودروها وجود داشت قیمتشون چند میلیارد بود؟ چه کسانی میتونستن بخرن و تو دشت و کوه و بیابون رانندگی کنن؟ بیایین منصفانه قضاوت کنیم.تو ایران با این قیمت ماشینی به این ابهت پیدا نمیشد.با کمی هزینه میشود تمام ایرادات جزیی این خودرو را برطرف کرد.

سلام 1398/4/11
7:56:56

با سلام میشه بفرمایید هزینه جزئی برای رفع ایرادات چقدر میشه و یا با هر هزینه ای نحوه رفع مشکل را بفرمایید مثلا مشکل استهلاک موتور با توجه به وزن چگونه رفع میشه

مطالب مرتبط