icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو افتتاح رسمی خط تولید بایک X25 توسط دیار خودرو

افتتاح رسمی خط تولید بایک X25 توسط دیار خودرو

بر اساس تصاویر ارسالی از سوی مخاطبان پردیس خودرو،ظاهرا دیار خودرو بصورت رسمی و در سکوت خبری کامل، تولید محصولات بایک را در ایران آغاز کرده است .

 

دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ 0 comments

متن کامل خبر :

پردیس خودرو-بر اساس تصاویر فوق مشخص است که دیار خودرو تولید رسمی بایک X25 را آغاز نموده است. این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودروی تهران 96 به نمایش عمومی گذاشته اما این دیار خودرو نبود که این کراس اور چینی را با خود به نمایشگاه تهران آورده بود بلکه خود کمپانی مادر بصورت مستقیم انواع محصولات بایک را در این نمایشگاه به معرض دید عموم گذاشت  که حضور بایک X25 به لحاظ تعداد و رنگبندی از دیگر محصولات پررنگ تر بود.

افتتاح خط تولید بایک X25 توسط دیار خودرو

در گذشته نه چندان دور دیار خودرو با تولید بایک سابرینا همکاری نزدیکی با کمپانی بایک داشت اما عرضه ضعیف و تبلیغات نه چندان مناسب منجر به شکست تجاری این خودرو گردید. دیار خودرو همچنین در برهه های از زمان گریت وال M4 را در خط تولید خود داشت و سدان جذاب بایک سنوا را نیز بصورت وارداتی و به تعداد محدود عرضه کرد ،اما در این دو پروژه هم نتوانست موفق گردد.

افتتاح خط تولید بایک X25 توسط دیار خودرو

حالا ظاهرا دیار خودرو دوباره توانسته نظر این برند بزرگ چینی را جلب نماید و تولید یکی از کراس اور های خوش فروش این شرکت را در گلپایگان آغاز کرده است. طبق شنیده ها ظرفیت فعلی این کارخانه روزانه 5 دستگاه است که بزودی به 10 دستگاه خواهد رسید. همچنین احتمالا در آینده نزدیک شاهد اضافه شدن دومحصول جدید شامل یک SUV و یک پیکاپ به خط تولید دیار خودرو خواهیم بود بطوریکه تا پایان سال ظرفیت این خودرو سازی به 30 هزار دستگاه خواهد رسید.

افتتاح خط تولید بایک X25 توسط دیار خودرو

به منظور یادآوری باید ذکر کنیم که بایک در نمایشگاه خودروی تهران چندین مدل شاسی بلند جذاب را همراه خود آورده بود که  به شدت به محصولات جیپ و مرسدس بنز نزدیک بود.این خودروهای شامل BJ40L و BJ80 بود که شاید تولید و عرضه یکی از مدلهای فوق در دستور کار دیار موتور قرار داشته باشد.

بایک BJ 40

شنیده دیگر حاکی از این است  که فروش و خدمات پس از فروش محضولات این شرکت  با توجه به همکاری فوتون و هنگ تنگ با عظیم خودرو و اینکه بایک با این دو کمپانی دیگر چینی ارتباط تنگاتنگی دارد ،شاید عظیم خودرو بعنوان مجری فروش و خدمات پس از فروش بایک هم در ایران انتخاب شود.

بهتر است ببینید

گزارش ویدئویی از غرفه بایک در نمایشگاه خودرو تهران

بایک X25 :مشخصات فنی ،قیمت و هر آنچه که باید بدانید

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب