icon-sign ورود / ثبت نام
icon-news
اخبار خودرو آیا کراس اوور جدیدی در راه بازار ایران است؟

آیا کراس اوور جدیدی در راه بازار ایران است؟

به تازگی تبلیغات یک کراس اوور با لوگو SKG و شعار شهر مهمان دارد منتشر شده که در ظاهر نویددهنده خودرویی جدید در راه خیابان های ایران است.

یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ 0 comments

متن کامل خبر :

پایگاه خبری"پردیس خودرو"شنیده ها و تصاویری که طی هفته های اخیر از خیابان های کشور منتشر شده نشان دهنده خودرویی در حال گذراندن مراحل آزمایش فنی به رنگ سفید بوده که ظاهر آن با طرح مفهومی این تبلیغ مشابه است. این خودرو با لوگو SKG و نام Skillas T60 یکی از خودروهایی است که حدود یک سال از شایعات پیرامونش می گذرد اما به نظر می رسد لوگو SKG گویای هویت و برنامه نهایی آن باشد. آغاز تبلیغات از سوی شرکت عرضه کننده این خودرو خبر از نزدیک بودن زمان فروش خودرو و ورود به خیابان ها دارد. SKG بر اساس گمانه زنی بسیاری از رسانه ها احتمالا مخفف Shahre Khodro Group ( گروه شهر خودرو) است که بر اساس شنیده ها با خریداری کارخانه سناباد خودرو توس به دنبال تولید خودرو در این کارخانه با سابقه است. همچنین نکته قابل توجه دیگر شباهت نام SKG به Sanabad Khodro Group است و از دو جهت بیانگر برنامه های شهر خودرو و سناباد خودرو توس می تواند باشد.
بررسی پوستر تبلیغ اخیر این کراس اوور جدید که به تازگی در هفته نامه خودروامروز منتشر شده است اطلاعات محدودی را از آن در اختیارمان قرار میدهد که از آن جمله می توان به پیشرانه 147 اسب بخاری توربو،بهره گیری از گیربکس اتوماتیک، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری، سیستم کنترل کشش، ورود و استارت بدون کلید، رینگ های 17 اینچی، سانروف پانورامیک و تنظیم برقی صندلی اشاره کرد.
در صورتی که تبلیغ های منتشر شده مرتبط با خودرو اسکیلاس باشند، می توان انتظار کراس اوور 4360 میلیمتری را داشت که برند مادر آن لودئو است و تا مدتی پیش زمزمه های ورود آن با نام یما T60 به گوش می رسید. هنوز جزئیاتی از سوی شهر خودرو در زمینه این خودرو و برنامه های احتمالی اعلام نشده است.

نظرات كاربران

ثبت ديدگاه : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

user-img
آخرین مطالب